Highway to Hell - Nr. 1

17. 06. 2014 23:23:00
V naprosto doslovném překladu: na silnicích lépe, bezpečněji, zdravěji. Část první, ekologie provozu individuální dopravy.

Upozornění, tento blog obsahuje autorovo zamyšlení nad ekologií individuální dopravy, takže by ho snad ani neměl nikdo číst. Auto a au-tor nepřebírá zodpovědnost za to, že si to kdokoliv vezme k srdci.

První fáze zlepšení ekologie provozu:

1) Stáří aut: auta by již neměla být starší 5-ti let, jak víme, tato auta jsou velmi neekologická, nebezpečná. Stará auta budou ekologicky sešrotována, naložena na nákladní loď, odvezena 6000 km daleko a tam bezpečně zlikvidována vhozením do moře firmou, jež vyhrála zakázku na ekologickou likvidaci pro celou EU v hodnotě drobných 989 mld. eur.

2) Klimatizace: Řidič bude moci využít klimatizaci k ochlazení o max. 1,25°C pod úroveň venkovní teploty. Jak víme, zapnutá klimatizace velmi zvyšuje spotřebu. Na policii bude důkladná kontrola, při zastavení vozu si nejen dýchneme, ale necháme si strčit teploměr do interiéru. Interiéru vozidla. Při kontrole nesmíme otevřít žádné okno ani dveře (aby nedošlo k ohřátí interiéru), pokud tak učiníme, je automaticky bráno, jako by jsme si chladili více. To vše pod pokutou vysázení tří smrčků v Jizerských horách.

3) Akcelerace: Rychlou akcelerací vozidla vzniká neúměrné množství CO2 (zvyšuje se spotřeba), proto bude všem autům umístěn pod plynový pedál dřevěný špalek, který zamezí sešlápnutí pedálu na podlahu. Špalek bude vyroben pouze ze dřeva těženého v deštných pralesech, jen ten totiž splňuje požadavek na neopotřebení.

4) Rychlost: Jak víme, se zvyšující se rychlostí stoupá spotřeba a tím množství vypouštěného CO2, vědci díky grantu z EU ve výši 78 mld. eur zjistili, že ideální rychlost pro minimální spotřebu je 89 km/h. Což je ovšem rychlost nebezpečná. Bohužel na další grant ve výši 124 mld. eur pro zjištění, zda poloviční rychlost je ekologická, nejsou peníze. Přesto trvám na tom, aby maximální rychlost byla stanovena na půlku, tedy na 44,5 km/h. Peníze na grant ve výši 82 mld. eur na vývoj omezovače se ztratily kdesi v Karibiku, proto jím nebudou vozidla vybavena a plná kontrola rychlosti bude na řidiči. Za každé překročení rychlosti 44,5 km/h (je stejná ve městech, dálnicích) je pokuta až do výše jednoho týdne bez elektrické energie. V případě stálého porušování dojde k odpojení od všech sítí, včetně sociálních.

5) Brždění: Jak víme, při brždění se zahřívá brzdové ústrojí, čímž dochází ke globálnímu oteplování, proto se brzdit nebude.

6) Motor: Povoleny by měly být motory, které vypustí desetinu CO2 co dosavadní, technici již takový motor osazený třiceti turbodmychadly mají téměř vyvinutý. Životnost motoru klesne minimálně, pohodlně půjde dojet z Prahy do Splitu a zpět, takže je milión Čechů naprosto v pohodě.

6) Palivo: Pouze z řepky. Na záplavy a ničení motoru vliv mít nebude - dokazování, že ano bude pod pokutou týdne nucených prací v Agrofertu. Pěstování a sklizeň bude probíhat manuálně, nezaměstnaných je dost.

7) Automobilové sporty: Zakázany všechny.

Druhá fáze:

1) Auta již nebudou vybaveny spalovacím motorem, ale elektrickým pohonem poháněným bateriemi z naprosto neškodného olova či jiných kovů a kyseliny.

2) Auta mohou být vybavena stěžněm a plachtou do rozměru max. 15m2, policie ale bude pod pokutou dvou dnů dopravy pouze na kole kontrolovat, zda nedochází stěžněm k odběru elektrické energie z trolejí (týká se hlavně měst).

3) Stáří auta bude omezeno na maximálně jeden rok, ale do center měst bude povolen vjezd pouze vozidlům nepřekračující stáří 3 měsíce. Pro povolení o způsobilosti vjezdu a době platnosti se vydá zelená nálepka velikosti 1,8 x 1,8 metru, která musí být na voze dobře viditelná. Nálepku vydá místní registr vozidel vybavený novým software, takže doba vydání nepřekročí 2 měsíce. Kontrolu bude vykonávat na každém jednom kilometru silnice jeden ekologický aktivista, v případě zjištění nezpůsobilosti auta jej zastaví skokem (jak by řekl Roman, normálně šipkou) na kapotu.

4) Výroba aut bude probíhat již jen ekologicky, budou použity materiály jako ovčí vlna, sláma, na nosné části bambusové či ebonitové tyče.

5) Nabíjení aut: Nabíjení aut bude povoleno pouze z ekologických zdrojů (slunce, vítr), pokud slunce nesvítí a vítr nefouká, nemůžeme využít energie ze záložních uhelných elektráren, ale chodíme pěšky, či jezdíme kole. Nabíjení vozu energií z uhlí je trestáno odříkáním ekologického desatera před Haagským tribunálem pro práva mloků (vznikl po válce s mloky-neplést s Haagským studijním výborem pro noky či knedlíčky).

6) Vyhlásit armádě válku, pokud tanky, obrněná vozidla, letadla atd. nebudou poháněna větrem či sluneční energií.

Třetí fáze:

1) Chodíme pěšky

2) Jezdíme na kole

3) Bourají se dálnice, silnice a mosty, čolci, medvědi, zebry a žirafy mohou konečně migrovat, dokonce i emigrovat.

Čtvrtá fáze:

1) Jsme již jen doma připojeni na facebook či blogujeme (pokud nejsme odpojeni a svítí slunce či fouká vítr) a nikam nechodíme.

Dodatek 17.6.2014 23:23:13 Právě jsem obdržel povzbudivý mail přímo od prof. Václava Klause, pokud prý nedojde k okamžitému plnění fáze 1 a jasnému časovému harmonogramu pro další fáze, je ochoten odebrat všem EU úředníkům jejich pera (neplést s péry) do doby, než se problémem začnou zabývat.

Dodatek 17.6.2014 23:23:21 Právě mi volal eurokomisař pro dopravu, že se tímto problémem začne zabývat část výboru pro ekologii, pouhých 148 757 úředníků. Jsem navržen na zelenou plaketu Kateřiny Jacques (obdoba Nobelovy ceny), prof. Václav Klaus ale trvá na tom, že se tím musí zabývat úředníci všichni. O dalším vývoji Vás budu informovat. Nebo snad ani raději ne..

MZ

Autor: Michal Zákoucký | úterý 17.6.2014 23:23 | karma článku: 12.39 | přečteno: 602x

Další články blogera

Michal Zákoucký

Jak jsme díky rasismu rozvrátili ekonomiku a zničili stát

Soud shledal nevinným Ukrajince, který údajně v sebeobraně zabil, tedy spíše zavraždil Roma. Vůbec si soud neuvědomuje, co tím způsobil. Důsledky budou katastrofální.

26.3.2024 v 10:10 | Karma článku: 23.49 | Přečteno: 527 | Diskuse

Michal Zákoucký

Konečně nám vládne pravice.

Lid si zvolil "pravicovou" vládu a jsem za to velmi rád. A myslím, že paní Markéta Pekarová Adamová to řekla jasně, vláda má výsledky. Musíme vládě fandit, trochu se uskromnit a bude lépe.

14.11.2023 v 13:51 | Karma článku: 46.03 | Přečteno: 7566 | Diskuse

Michal Zákoucký

Zase jsme my progresivisté o krok před Vámi, klidně si pukněte.

Konečně dorazila na naše mobily skvělá aplikace, která jednoznačně omezí sexuální zneužívání a konečně nastaví jasná a srozumitelná pravidla.

23.6.2022 v 19:30 | Karma článku: 31.80 | Přečteno: 943 | Diskuse

Další články z rubriky Životní prostředí a ekologie

Milan Smrž

Otevřený dopis k referendu o větrných turbínách v Líšťanech u Loun

Dne 22.března proběhlo v obci Líšťany na Lounsku referendum o výstavbě větrných elektráren. Jen třetina hlasovala pro. Doufejme, že občané za dva roky názor změní. Nebo budeme raději spoléhat na drahou jadernou energii?

24.3.2024 v 9:47 | Karma článku: 8.68 | Přečteno: 538 | Diskuse

Milan Smrž

Také jste proti Green Dealu?

Protesty zemědělců v Evropě i mnoho příspěvků na sociálních sitích nesou pečet protestu proti Green Dealu. Kdo tomu tleská?

3.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 21.26 | Přečteno: 6057 | Diskuse

Petr Hariprasad Hajič

Baterky, kam se podíváš

Poslední dekáda byla ve znamení obrovského nárůstu výroby baterií, tedy lépe řečeno, akumulátorů. Připadá mi to jako druhá elektrifikace. Na baterie bude po čase zřejmě všechno.

3.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 6.42 | Přečteno: 342 | Diskuse

Petr Hariprasad Hajič

Tak co hoši a holkiíí, jakxte na tom s tem vodíkem?

Zelená vodíková produkce je další dílek do dekarbonizační skládačky udržitelného rozvoje. Byla jen otázka času, kdy na vodík dojde v praxi a loni nastala úplná exploze publicity. Toto třaskavé téma stojí za pozornost.

1.3.2024 v 8:21 | Karma článku: 7.44 | Přečteno: 293 | Diskuse

Vašek Brynda

Co je eko kůže a proč je pravá kůže ekologičtější?

Není to tak dávno, kdy se na trhu objevily pojmy, jako je eko kůže a veganská kůže. Mnoho lidí znejistělo a začalo považovat pravou kůži za neekologickou, a naopak slepě opěvovat tyto nové materiály. Jak je to ale skutečně?

19.2.2024 v 13:03 | Karma článku: 22.75 | Přečteno: 436 | Diskuse
Počet článků 40 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2815

Hodně koníčků, málo času, Čech. Když občas něco napíši, tak se pod to většinou podepíši. Člen FIA: furt in Arbeit.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...