Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pana Schwarzenberga si vážím, ale vadí mi jeho vyspávání na jednáních, což je nezdvořilé a jeho názory na migranty, což je krátkozraké a neodpovědné. Migrantům pomoci ano, ale ne stěhováním do Evropy, protože to není možné, jejich způsob života a kulturní odlišnosti jsou s evropskými zvyklostmi neslučitelné, což povede k trvalému sociálnímu napětí, ne-li k občanské válce.

2 1
možnosti

Vážený pane Chrastina, děkuji za názor. Já bohužel jsem rád, když pan Schwarzenberg na jednáních spí, aspoň totiž nemůže páchat "dobro". Po pravdě, moc se neshodne, já si ho nevážím vůbec, co je v článku je jen vrchol ledovce, dnes k probírané téma, další témata by byla asi stejně nehezká. Ale souhlasím s pomocí migrantům, ale v jejich zemi. A hlavně, nevidím důvod proč ty státy nechat do toho stavu přivézt (podporou radikálů, vyzbrojením atd). A v tom má bohužel prsty i on, minimálně názory.

4 1
možnosti

Už v nadpise máte hrubku... :-/  čili jsem se to raději neodvažoval vůbec číst celé. Ale toho infantilního oslovení "Milý Karle..." jsem si ještě všiml. Vy si tykáte? 8-o

4 18
možnosti

D64a84d51a87k 10P27e29t15r

10. 9. 2015 11:36

Tak to je vážně škoda, že jste to nečetl celé. A proč Karlovi netýkat, když si tak rád hraje na lidového s modrou krví.

10 2
možnosti

J77i21ř15í 47N64o48s70e38k

10. 9. 2015 11:23

Ani nemusí odpovídat. Přesně potvrdil, PROČ se prezidentem stal Miloš Zeman. To je odpověď.

14 0
možnosti

Vážený pane Nosek, ale já bych rád si přečetl jak to vidí, jak to je, nechal si od Karla vysvětlit. Je mi jasné, že se nedočkám. S přáním pěkného večera MZ

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS