Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P66a66t95r28i64k 23M63a69r65e34k 8382847928706

konecne to nekdo napsal tak ja to opravdu je. Krev za pariz maji na rukou slunickari

0/0
19.11.2015 20:23

M21i61c62h94a71l 10Z53á26k92o11u20c54k21ý 2404364211501

Vážený pane Marek, pravdu ne, jen svůj názor:-) Leč článek byl redakcí stažen a umístěn pouze do soukromého blogu.

S pozdravem MZ

0/0
20.11.2015 16:18

P98e33t55r 61B83r21o21d79s95k66ý 5116673775429

..... no je to tak, nemužou za to muslimové,- nějakej Štětina se dal slyšet, že největší pomocníci teroristů sou Zeman, Okamura a Konva, tak doufám že ten trojlístek výtečníků bude brzo za katrem !

0/0
16.11.2015 15:40

M28i89c86h96a34l 54Z79á28k25o49u55c21k84ý 2874384121221

Vážený pane Brodský, na pana Štetinu jsem úplně zapomněl, aby mu to snad nepřišlo líto. To fakt prohlásil? MZ

0/0
16.11.2015 15:41

P70e41t78r 76B11r80o59d40s64k95ý 5926143315209

..... fakt ,- vylepil to na svejch stránkách v diskusi vo Paříži

0/0
16.11.2015 16:09

P96a13v24e23l 30K65r59á17l 9958102524213

A hlupáci stále nechápou,jak se nechávají těmito teroristy oblbovat a lezou jim na lep.Autore,oni toto přesně chtějí,blahopřeji

+1/0
16.11.2015 14:59

P70e72t54r 19K97o18l64a86ř34í65k 2954823875343

R^R^ napsal jste to ještě velmi slušně ... ale kdybyste to napsal tak jak to cítí většina lidí, tak vás požene tahle mulťácká svoloč typu hate free k soudu a nejspíše by to v současné příšerné eu i vyhrála ... :-(

+3/−1
16.11.2015 14:56

M90i13c29h32a69l 30Z22á35k41o90u28c38k30ý 2164224281291

Vážený pane Kolařík, nevím naštěstí, jak to cítí většina lidí, ale nějaké náznaky žaloby jsem již dostal za předchozí článek o Schulzovi:-) Tak třeba to vyjde teď, jen nevím za co, co si vymyslí? Podkopávání autorit EU? S pozdravem MZ

0/0
16.11.2015 15:43
Foto

J18i13ř55í 71T60u31r10n18e68r 8478341375193

Píšete, už není čas na korektnost a na vysvětlování a nastal čas na škatulkování a paušalizování. Doufám, že všem takový čas nenastal, protože pokud někdy v dějinách takové názory převládly, staly se věci, za které se stydí ještě potomci těch, kteří je provedli. Na stejných principech se začaly páchat zvěrstva na civilním německém obyvatelstvu po 2. světové válce, protože si někdo řekl: Němec=fašista, někdo začal paušalizovat a škatulkovat.  Jsou to odsouzeníhodné události, i přesto, že se dají pochopit v kontextu válečných útrap, ztráty blízkých  a nesrovnatelně větší zainteresovanosti obyvatel Německa na válečných událostech. Podobné příklady lze najít ve všech válkách i revolucích. Výsledek je vždy stejný, několik generací zahlazuje křivdy, které se přitom stanou.

Nechci obhajovat politiku státníků, které jmenujete, ale pouze onu uvážlivou korektnost a snahu nepaušalizovat a neškatulkovat.

0/0
16.11.2015 14:37

O77n33d20ř11e43j 89K85o82l74á20ř 1303515443331

Korektnost je dobrá jen do té míry, dokud není pokrytectvím. Jakmile se stane pokrytectvím, jejím vedlejším efektem je růst nekorektnosti, a to i velmi ostré a zlé nekorektnosti.

+1/0
16.11.2015 14:49
Foto

J13i85ř89í 44T78u30r20n34e31r 8658341815433

V této obecné rovině s tím souhlasím, ale článek spíše evokuje principy kolektivní viny, které nejsou jen principiálně špatné, ale i nebezpečné, protože generují oboustrannou nenávist.

+1/0
16.11.2015 15:18

M81i97c41h21a44l 11Z31á89k84o48u44c32k46ý 2174974651671

Článek naprosto přesně vyjmenovává jedince, kteří nás svou korektností, paušalizováním ženou do záhuby. A kteří tu svoji korektnost nutí všem. Pokud je to kolektivní vina, nevím, ale všichni tito jedinci tak vystupují, tudíž jsou za své činy, slova odpovědní. Dle mého se jednoznačně nejedná o kolektivní vinu, jedná se kolektivní shrnutí. MZ

+2/0
16.11.2015 15:36

M31i67c74h41a64l 38Z47á37k10o16u52c52k50ý 2754284451571

Vážený pane Turner,

na politickou korektnost by neměl být čas nikdy, je to pošlapání zásad demokracie a svobody slova. Škatulkování ani paušalizování rád nemám a ani nejsem přívržencem, leč používám naprosto stejné prostředky jen v mírnější formě, než naše sluníčka. Zvěrstva na civilním obyvatelstvu byla důsledkem, nikoliv příčinou! Důsledkem zvěrstev páchaných na obyvatelstvu českém. Tím je samozřejmě neschvaluji. Ale víte o tom, že jich zde hodně zůstalo po válce?Protože prokázali, že nespolupracovali s nacisty, jsem z toho kraje, takže vím, o čem píši. Paušálně nemohu odsoudit Němce, ale paušálně mohu s klidem odsoudit všechny nacisty (fašismus byl v Itálii, nikoliv Německu, je v tom podstatný rozdíl). Dnes jsme ve válce, vysvětleno, proč k ní došlo a co je příčinou bylo několikrát, i já si dovolil napsat "slušné" články. Tedy, proto již není čas. Asi jako by jste po výstřelech na Wasterplatte chtěl po Polácích, ať začnou diskutovat a být korektní. To nejde, poté je již každý Němec nepřítel, bohužel. A ta paralela ustupování před Hitlerem (přehlížení rizik) je naprosto stejná jako u našich dobroserů. S pozdravem MZ

0/0
16.11.2015 15:29
Foto

J74i48ř72í 88T40u66r95n88e79r 8488811455233

Trochu si, pane Zákoucký, protiřečíte. Říkáte, že nechcete paušalizovat a paušalizujete v každé druhé větě (kdo je to sluníčkář?, kdo je to dobroser? takto to vypadá, že ten, kdo s vámi nesouhlasí) Ten princip je pořád stejný, přestože každý příklad bude v něčem jiný. Pokusím se to tedy vysvětlit jinak.

Na otázku, kdo je za masakr v Paříži zodpovědný se dá zcela korektně a pravdivě odpovědět: ti, kdo ho spáchali, ti kdo jim pomáhali, ti, kdo je na to připravovali, ti, kteří je zfanatizovali a možná i ti, kteří vytvořili podmínky pro rozvoj radikálního islámu. 

Není to tak dlouhý výčet, aby bylo nutné ho nahradit výrazem "náboženství", nebo "etnikum". 

Není to nutné, není to principiálně správné a v důsledku ani užitečné a rozumné, protože paušálním obviněním někoho nevinného v lepším případě naštvete, v horším případě se podílíte na jeho postupné radikalizaci. představte si, že jste mírumilovný křesťan a někdo vás sesype do jednoho pytle do jednoho pytle se severoirskými radikálními křesťany, kteří vraždili představitele angelikánské církve. Asi by se vám to nelíbilo.

+1/0
16.11.2015 15:51

M62i87c66h55a33l 68Z52á94k54o96u35c67k90ý 2594544701491

Vážený pane Turner, nevím v čem si protiřečím. Píši jasně, že paušál rád nemám a je reakce na paušál druhé strany. A neberte tak, že se snižuji na jejich úroveň. Ve válce se na Vás ze zákopů vyhrne dejme tomu 1000 lidí, 500 jich nebude souhlasit, s tím co dělá. Jak budete střílet? Také to bohužel vezmete paušálem, nebude vybírat, budete bránit svůj život. Ano, s vědomím, že mezi nimi bylo mnoho, kteří Vás nechtěli původně zabít. Ještě jednou, jedná se o příklad. To samé, mám místo, kde je deset lidí s chřipkou. Před vstupem každého upozorním, že v této místnosti můžete dostat chřipku, protože je tam deset nakažených. Vstoupíte. Dostanete chřipku. Kdo za to může? Ten hnusný vir? Ne, ten kdo tam přes všechny rizika vstoupil, vir jen dělal, co měl, šířil se. A pokud tam vstoupí 100 lidí, mohu paušálně dodat, že všech sto lidí jsou pitomci. Toto není radikalizace, ale jasné popsání věci. Nesouhlasit je něco jiného, nesouhlas a vysvětlení mám rád, třeba jako od Vás, také to respektuji. Je rozumné na rizika upozorňovat, je rozumné vše vysvětlovat, debatovat, ale v době, kdy o nic nejde.

0/0
16.11.2015 18:20

E89v68a 82H72a28s67n97í70k42o86v36á 1584281256844

Slučníčkáře, neziskovky apod. vidím jako lidi, kteří chodí v bojové linii po zákopech a berou vlastním vojákům zbraně z rukou.

+4/−1
16.11.2015 14:13

M48i42c59h29a82l 96Z80á73k47o32u16c57k22ý 2434694271161

Vážená paní Hasníková,

ještě bych si dovolil doplnit. Hrozí žalobami, pokud vystřelí. Uráží jejich práci, píši články o tom, jak je třeba ty zákopy zahrabat. S pozdravem MZ

+4/−1
16.11.2015 14:19

O29n96d74ř63e77j 25K90o55l78á29ř 1743505373191

Ti vaši sluníčkáři mají na své názory právo a vy jim je nemůžete brát. To je totiž jeden z pilířů Evropy - svoboda názorů. Radikální islamisté nám samozřejmě tyto výdobytky chtějí vzít, tak jim v tom prosím nepomáhejte.

+2/0
16.11.2015 14:19

M15a63r74e48k 17O62n73d95r12á67š62e35k 1590840969798

Ale jo, i stupidní názor je názor. Smutné je když taková stupidita ovládne media, politiku a školství. bez ohledu na názory většiny lidí.

+2/−1
16.11.2015 14:24

O64n22d89ř60e94j 50K98o93l91á63ř 1403535423691

Smutné to je. Jediná šance je v korektní diskusi. Osočování buduje nepřátele ve svých řadách, což pak skutečným nepřátelům přinese opravdové požehnání.

+1/0
16.11.2015 14:48

M70i68c82h56a66l 49Z59á69k73o25u47c66k71ý 2254784791441

Viz můj příspěvek pro pana Turnera:  Dnes jsme ve válce, vysvětleno, proč k ní došlo a co je příčinou bylo několikrát, i já si dovolil napsat "slušné" články. Tedy, proto již není čas. Asi jako by jste po výstřelech na Wasterplatte chtěl po Polácích, ať začnou diskutovat a být korektní. To nejde, poté je již každý Němec nepřítel, bohužel. A ta paralela ustupování před Hitlerem (přehlížení rizik) je naprosto stejná jako u našich dobroserů. S pozdravem MZ

0/0
16.11.2015 15:40

M35i43c87h67a79l 98Z37á25k22o10u44c93k74ý 2914124371291

Pane Kolář, ale Vy tu šíříte názor, že kdo má jiný názor, rozkládá Evropu. Ano, svoboda názorů, ale svoboda jednotlivce končí tam...A podpora radikálů ať přímá či nepřímá moji svobodu omezuje. Tady nejde o omezení v rámci daní, v rámci pitomostí jako zákaz pomazánkového másla, tady jde o život! S pozdravem MZ

+2/−1
16.11.2015 14:25

O21n94d84ř98e24j 33K64o26l55á28ř 1453255693641

Ne, nešířím. Tvrdím pouze tolik, že vzájemné nálepkování a osočování je špatnou cestou, která Evropu rozloží.

Je nutná diskuse, nikoli hádka, nikoli boj mezi tuzemskými radikály, kdo vezme otěže do rukou.

Jak správně říká pan Turner, ona ta snaha o "pořádek" většinou končí jednou velkou krvavou lázní, která mimochodem má v Evropě větší tradici a počty obětí, než muslimské střílení na civilisty či jejich podřezávání.

0/0
16.11.2015 14:53
Foto

J67i58ř75í 71T73u42r41n55e55r 8818211715743

Co si představujete pod pojmem sluníčkář? A vy znáte činnost všech v této problematice zainteresovaných neziskovek? Pokud ne, děláte totéž, co autor článku - paušalizujete. Potažmo urážíte někoho, o kom nic nevíte a na základě  nějakého neurčitého pocitu nebo jiné paušální informace. To nic nemění na tom, že jsou prokazatelně neziskovky, které zneužívají situace, stejně jako lidé, kteří káží různé multikulturní bludy.

0/0
16.11.2015 16:26

M67a67r45e95k 36O70n85d25r63á56š79e19k 1860690329638

Jo, autor popsal v blogu to co jsem v diskusích napsal mnohokrát: Ti pseudohumanisté, dobroserové, sluníčkáři (lhostejno jak jim říkáme) škodí více než muslimové. Samozřejmě karma pro autora.

+4/−1
16.11.2015 14:04

O39n72d56ř62e33j 71K30o41l60á55ř 1803465983321

Hledání nepřátel mezi sebou je přesně to, co islámští radikálové chtějí. Takto mohou dostat Evropu na kolena. Nemají na to, aby vyhráli v klasické válce. Stačí trochu udělat bububu a Evropa se hroutí.

+3/0
16.11.2015 14:06

M20i41c56h86a67l 88Z83á41k29o60u23c84k58ý 2714164481191

Hledáním nepřátel mezi sebou? Tak fajn, buďme všichni sluníčka, tak nás na kolena nedostanou. To opravdu myslíte vážně? MZ

+2/−2
16.11.2015 14:10

O13n68d97ř91e58j 49K51o42l16á21ř 1643595373481

Jde vám to dobře. Nálepkování je jedním z nutných předpokladů evropské paralýzy.

+3/0
16.11.2015 14:17

M75i82c17h68a21l 29Z13á37k12o13u26c86k97ý 2904274321211

Nálepkovat jsem začal až poté, co jsem byl stokrát onálepkován já. Ale opět jste nevyvrátil názor, jen odvracíte pozornost k malichernostem. A pokud nálepkování ochromí Evropu, šup sem s tím, protože paralyzovaná EU je výhra pro nezávislé státy. Ale po pravdě, to myslíte vážně, že díky nálepkám a rozdílným názorům se Evropa dostane na kolena?

+2/−1
16.11.2015 14:22

O90n56d88ř87e59j 80K76o34l44á32ř 1183615453651

Paralyzovaná EU je paralyzovaná evropská jednota. Nejednotná Evropa je skvělým cílem.

0/0
16.11.2015 14:54

M46i52c53h72a39l 67Z77á46k16o85u80c10k10ý 2404264391141

Nejednotná Evropa, kdy jsou nezávislé hrdé státy je daleko horším cílem. Evropská jednota neexistuje, je pouze společný zájem několika států, který ho protlačí na úkor jiných.

+1/0
16.11.2015 15:38

M25a64r75e70k 77O66n97d57r72á46š12e66k 1670700659598

Promiňte. Ale Evropu dostává na kolena právě tento absurdní pseudohumanismus, politická korektnost a multikulturalismus.

Kdyby jejich nositelé neparalyzovali společnost tak bychom se muslimskému teroru ubránili.

+1/−1
16.11.2015 14:16

O72n24d68ř33e48j 85K15o51l20á56ř 1873565433501

Ano, extrémní humanismus a politická korektnost nám škodí. A je dobré o tom mluvit a vést diskusi. Problém vzniká teprve tehdy, pokud zastánci jednoho názorového proudu začínají označovat zastánce jiného názorového proudu za nepřátele.

+1/0
16.11.2015 14:21
Foto

J72i19ř79í 56T46u83r77n67e87r 8798161705713

Nevysvětlujete, kdo to je, ani čím a komu škodí. Takový výrok napsat, je stejné jako nenapsat nic. Nelze  z něho nic vyčíst. Mám-li nějaký názor, použiji argumenty pro jeho prosazení, nesouhlasím-li, argumentuji "proti".

To je princip smysluplné diskuze.

0/0
16.11.2015 16:34

V98á17c79l55a23v 66M41y76š90k39a 9346615145176

S vaším nadpisem je třeba souhlasit. Ano, za události v Paříži nemohou muslimové. Vinit je třeba Islám, tuto technologii moci, která usiluje o vládu a moc nad světem a která vede lidi k nenávisti a vraždění pod rouškou fantasmagorických příslibů .........

0/−1
16.11.2015 13:29

O87n24d44ř26e35j 48K92o89l64á82ř 1893135773781

Zajímavé je, že kromě období křižáckých výprav nebo mlácení mohamedánů u Vídně Evropa nijak zvlášť hrozbu islámu nevnímala. Z islámských zemí (a nejen z nich) si dělala kolonie a nebála se muslimy pouštět i do Evropy.

+1/−5
16.11.2015 13:31

M65i52c95h33a41l 16Z58á38k53o25u20c65k13ý 2264214151711

Vážený pane Kolář,

hrozbu islámu vnímala Evropa mnohem déle, přečtěte si prosím něco o historii, jak dlouho s kým kde válčila. Koline si dělala, jak dopadlo vidíme. Také vidíme, jak dopadlo pouštění muslimů do Evropy, jeďte třeba na předměstí Paříže a šiřte tam svou víru.

S pozdravem MZ

+3/−1
16.11.2015 13:49

O68n32d49ř61e41j 49K86o26l15á88ř 1193135123761

Trošku si protiřečíte. Evropa měla mnohokrát na to, aby islám potlačovala, případně aby se chránila proti migraci muslimů, ale nedělala to.

+1/−2
16.11.2015 14:05

M57i23c44h53a58l 33Z75á32k60o91u76c57k40ý 2984244421311

A Evropa to mnohokrát dělala! Jen poslední dobou rezignovala. A tou poslední dobou myslím i třeba tu omluvu za kolonializaci, kdy si dobrovolně pustila několik mio. na své území.

+2/−1
16.11.2015 14:11

J31i42ř43í 37K70i38n91d48l 2468177233377

Pane Myško, za druhou světovou válku, také nemohli Němci, ale víra v národní socialismus, že.

+1/0
16.11.2015 13:47

E13v80a 80H39a79s66n16í79k49o87v53á 1784901746184

Vždycky je to složitější. Nebýt ekonomické krize, nebyl by Hitler. Navíc Japonci začali válčit daleko dříve i bez Němců...

0/0
16.11.2015 14:09

J61i27ř16í 65K94i72n55d80l 2428737833187

Kdyby nebyl Korán, tak by se Evropa nemusela tisíc let bránit islámu. Evropa a Židé jsou zatím jediní, kteří islámu odolali.

0/0
16.11.2015 14:17

E75v37a 39H31a29s93n51í30k22o20v51á 1604581356874

Takže Islám postřílel a odbouchnul všechny ty lidi? Doufám, že dostane doživotí. ;-)

0/0
16.11.2015 14:08

J51a39r66o34s75l52a31v 36T53a73c61h41o94v39s96k72y 2622520364830

Mate samozrejme pravdu. A vite, co mi neni jasne ? Jeho ochranka byla ozbrojena a jiste velmi dobre vycvicena. Proc zdrhli i oni ?

+2/0
16.11.2015 13:29

M60i55c46h33a65l 79Z32á57k12o90u27c23k64ý 2154304151881

Vážený pane Tachovský,

to by jste se musel zeptat přímo jich. Můj tip je ten, že za ochranu prezidenta placeni jsou, za ochranu obyvatel ne.

S pozdravem mZ

+2/0
16.11.2015 13:57

M51a57r64e12k 75O96n36d88r96á78š67e69k 1820660109138

Je to naprosto pragmatické - náplní jejich práce je ochrana prezidenta republiky. Nic víc a nic míň.

0/0
16.11.2015 14:20

S88l64a84v58o44m76í72r 61B14e23n87e67š 6412367150874

Nesouhlasím úplně se vším co píšete, ale karmu Vám dávám, protože stoprocentní shoda názorů je nemožná (na celém světě nejsou ani dva stejní lidé), a tak pětadevadesátiprocentní souhlas je dostatečný na udělení karmy.

To, v čem s Vámi nesouhlasím, spočívá ve Vaší myšlence, že by se těm lidem mělo pomáhat tam u nich.

Dokud se tam neomezí ta jejich šílená populace a ten rychlý přírůstek počtu obyvatel, nemá žádná pomoc cenu. Ani ta, kterou jim poskytujeme tady a kterou Vy správně odmítáte schvalovat, ani ta u nich, o které píšete.

+3/0
16.11.2015 13:25

O48n17d59ř76e39j 57K70o58l67á64ř 1953965653571

Většinou při zlepšení ekonomické situace dochází zároveň ke zpomalení populačního růstu.

+1/0
16.11.2015 13:29

M98i12c61h37a15l 70Z52á42k37o46u44c75k44ý 2434704301111

Vážený pane Beneše, souhlasím s Vámi. Možná jsem měl napsat, že pokud pomáhat, tak v jejich zemích. A samozřejmě je naučit rybařit, ne jim dávat zdarma rybu. S pozdravem MZ

+2/0
16.11.2015 13:44

M57i70l18a92n 53T18e38l53a31ř10í88k 6610775296725

Naprosto souhlasím s autorem !R^R^R^

+2/0
16.11.2015 13:24



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.