Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co mi paměť slouží, ještě jsem nikde nevyjádřil panu Konvičkovi podporu. Nikdy nechci být spojován s nějakým hnutím či stranou. Ale pokud dojde na lynčování člověka a ještě ke všemu kvůli islámu, tak on bude mít moji podporu a rozhodně nikam nezalezu.

O islámu totiž člověk ani nemusí lhát. O islámu stačí říkat pravdu. A ta je strašná.

28 0
možnosti
Foto

Konvičkovy blogy čtu jen občas, ale zatím jsem si nevšiml, že by někdy lhal o islámu. Ano, stačí říkat pravdu, která je strašná, ale i za to si zřejmě člověk může vykoledovat obvinění. Uvidíme, na čem to obvinění je postaveno.

13 0
možnosti
ZB

Zkuste si raději zjistit za co přesně je Konvička stíhán a jaké to jsou to přesně slova.Já zase budu vždy proti tomu,kdo chce kohokoliv zabíjet a semlít do masokostní moučky,budu proti tomu,kdo by mě chtěl zbavit občanských práv,pokud s ním nebudu souhlasit.Tak nevyhrožují muslimové,tak vyhrožuje Konvička....

1 7
možnosti

Když ti řeknu "Uříznu ti hlavu", tak se tomu zasměj.

Když ti to řekne muslim, tak utíkej...

17 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2843x
Hodně koníčků, málo času, Čech. Když občas něco napíši, tak se pod to většinou podepíši. Člen FIA: furt in Arbeit.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky