Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsou ale bláboly. Už mi tam chybí pouze politická příslušnost autora. V lepším případě tak Svobodní, v horším možná DSSS.

Antikarma Rv

2 4
možnosti

Vážený pane Smutný,

přesně tak, blábol na blábol, to víte, ještě nedokáži psát tak rozumně, nezaujatě, vše vysvětlit a zdůvodnit, polemizovat jako Vy. Nedosahuji ani Vaší výše v respektu k názoru druhého. Jinak samozřejmě DSSS, to by přece jinak nešlo, tedy pokud mi nedáte na výběr nějakou fašistickou či nacistkou stranu. Tam zapadám lépe. A za antikarmu děkuji, škoda že nelze.

S přátelským pozdravem

MZ

1 0
možnosti

a přitom stačí tak málo! Mluvit pravdu, psát pravdu, šířit pravdu.........!

Ale třeba se tomu ještě naučíte - jste mladý, přičinlivý a jak se zdá i politicky agilní a bláznivá léta máte snad již za sebou.

Rád bych diskutoval, argumentoval, protiargumentoval - dokonce velice rád. Bohužel jsem ale ve vašem blogu nenašel záchytné body, kde bych mohl začít. Jenom bláboly, fantasmagorie - a s těmi polemizovat nejde.

Ale třeba mi pomůžete, vyzdvihnete nějakou skutečně stěžejní myšlenku vašeho článku. Na co jste v tomto případě jako autor nejvíce pyšný. Pak to třeba zkusíme. Hledal jsem, hledal - bohužel ale nenašel.

2 0
možnosti

Vážený pane Smutný,

to je ale smutný. Nic než pravdu a k tomu mi dopomahej bůh. Zkusim jinak, kde ve článku je uvedena nepravda, ocitujte a vysvětlete jak to je, snad zvládnete. Politicky agilní, bláznivá léta za sebou. Jj, to hlavně, také žeru malé děti:-D To je profil, hezký kádrovy posudek:-) myslim, že myšlenka je jasná a je mi líto ,že ji nevidíte. Tak to zkuste přečíst ještě 10x, určitě pomůže .

S přátelským pozdravem

MZ

0 0
možnosti

J68a98n 65R61á62ž

2. 6. 2016 20:31

Je fakt zajímavé, že diskutéři s názory, které se extrémně liší od těch většinových, čili jsou extremistické, mají největší tendence osobně napadat diskutující s jejichž názory nesouhlasí.

Pane není v souladu a etikou diskuze kádrování jiných diskutérů k jaké politické straně se, dle Všeho názoru hlásí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS