Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T42o82m26á15š 48H42u26d56e78č75e41k 3363943139793

Banga je rasista. Jenomže z jeho strany se to tak nebere, že. Proč? Protože neobolševismus ze všech stran.

0/0
8.11.2016 22:33

L30e51o31n58a 10B56l84a79h17o81v58á 5790309549433

Až do přečtení tohoto blogu jsem netušila, že profesní skupina novináři má vlastní pravidla společenského chování :-))).

Anebo je to tak, že si autor plete etiketu s etikou? Každopádně mu doporučuji přečíst si etický kodex, který Syndikát českých novinářů přijal v roce 1998.

Autor totiž nerozlišuje novinářské žánry; blog je vlastně komentář, v němž autor (tedy i novinář) vyjadřuje svoje osobní názory a i průměrně vzdělaný čtenář tento žánr také tak chápe. Jinými slovy: Patrik Banga má právo vyjádřit svůj osobní názor stejně, jako každý jiný občan; s jeho obsahem nemusíme souhlasit, ale to je asi tak všechno, co můžeme. Pan Banga se svým blogem proti novinářské etice prokazatelně nijak neprohřešil!

Měli bychom si vážit toho, že žijeme v zemi, kde každý může svobodně vyjádřit svůj názor, aniž by za to byl perzekvován. Vždycky tomu tak nebylo a rozhodně to není samozřejmost.

+2/−2
1.11.2016 16:02

M54i72c67h43a59l 72Z17á85k32o61u26c50k75ý 2714464811531

Vážená paní Blahová,

já se v blogu ptám, zda jde o soukromou aktivitu a již jsem to zde v diskusi rozvinul, pokud se jedná o jeho soukromý blog. Nikomu neupírám nárok na názor, ale cituji z blogu: "A pokud to pan Banga prezentuje jako svůj soukromý blog, měl by být tento článek přesunut do soukromých (nikoliv veřejných), protože prezentuje něco, co nemá podložené. Podotýkám, někteří blogeři za to dostali ban. Vedoucí blogů a diskusí, který sám pravidla nedodržuje. Něco jak ožralý policista co bourá. Dělat z útočníka oběť."

A k tomu Vašemu, že můžeme svobodně vyjádřit názor. Tak zde na imanert pan Banga banuje za daleko menší prohřešky, i mě osobně byl blog stažen z důvodu neznámých (názor na politiky, nijak neporušující kodex), nehodil se do krámu. Samozřejmě etiku. Chyba se stává i lepším:-)

MZ

+10/0
1.11.2016 16:25
Foto

M82a87r33i84e 19J79a87n76d83o82v68á 8291683345446

Ale diskutujícím nevadilo, že pan Banga vyjádřil svůj názor a nikdo mu jeho právo nebral. Co vadilo, jakým způsobem to (i vzhledem ke své funkci) udělal. Alespoň takový z toho já mám dojem :-)

0/0
1.11.2016 16:50

M96i98c55h86a91l 50Z39á22k85o90u57c51k23ý 2334324621661

Vážená paní Jandová,

ano, tak bylo myšleno, asi jsem špatně napsal, že nebylo pochopeno, tak děkuji za osvětlení pro paní Blahovou.

S pozdravem

MZ

0/0
1.11.2016 16:56

L15e86o43n47a 11B60l66a49h81o34v78á 5840399129493

Vážená paní Jandová, vážený pane Zákoucký,

domnívám se, že je třeba rozlišovat, kdy redaktor mluví za médium, které ho zaměstnává a vyjadřuje tak oficiální stanovisko (názor) vydavatele, anebo mluví jen za sebe a jde pouze o jeho soukromou aktivitu. Přiznám se, že netuším, jaká pravidla má i.dnes pro své zaměstnance nastavena, co přesně mají ve smlouvě.

0/0
1.11.2016 18:09

M92i95c81h50a36l 48Z82á97k95o94u82c54k96ý 2924954281411

Vážená paní Bláhová,

Však to rozlišuji a k oběma variantám jsem se vyjádřil.

S pozdravem

MZ

0/0
1.11.2016 18:16
Foto

M68a44r95i15e 67J39a20n65d18o84v41á 8821893395616

Tak ještě jednou: Ale diskutujícím nevadilo, že pan Banga vyjádřil svůj názor a nikdo mu jeho právo nebral. Co vadilo, jakým způsobem to (i vzhledem ke své funkci) udělal. Alespoň takový z toho já mám dojem :-)

+1/0
1.11.2016 20:23

M21i72c22h21a83l 39Z65á84k63o60u93c63k13ý 2634704661371

Chytrému napověz.-)

0/0
1.11.2016 21:54
Foto

J37a84r87o21s70l79a57v 10P75t82á96č38e27k 4892209621984

Adresujte prosím tento příspěvek panu Bangovi. On totiž neví, že blog je tento žánr. Ne ojediněle totiž, admini pod jeho vedením, i on sám, přesunuje blogy v nichž autor vyjadřuje svůj názor, do osobních s odůvodněním, že pro své nazory a tvrzení, v blogu uvedené, nemají důkazy atd... Dokonce už pro tato provinění mnoho autorů smazali. O mazání příspěvků v diskusi už radši nemluvím, to je úplná svévole je na základě sympatií a aktuálního hnutí mysli.

+5/0
1.11.2016 18:08

L64i66b41o84r 54V28a57n59ě65k 3483819744

Přesně tak. Mne smazala paní Tereza komentář za "provinění", kterého se dopustila sama. Sama sebe ovšem nesmazala.

Dalším důvodem ke smazání byl jakýsi "trolling". Když jsem se ptal co to je, tak mi bylo vysvětleno, že je to "rozbíjení" diskuse. Čili jeden mlhavý a snadno zneužitelný pojem nahradila jiným a ani ten nebyla schopna vysvětlit.

Jsem přesvědčen, že ani pan Banga, ani jeho podřízení na svou práci nestačí, protože místo dodržování základní zásady uvedené v pravidlech, mažou hlavně podle svých názorů, které se stále více projevují jako zcestné - jak ilustruje vývoj v blízkém zahrničí.

*************************

Úvod pravidel diskuzí:

Máme pravidlo jediné: Diskutujte slušně a kultivovaně k tématu článku. Je to jednoduché.

Zdroj: http://redakcni.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=317826

0/0
1.11.2016 19:45

J58i70t53k81a 76P22ř33i12k34r35y83l10o50v14á 9804659184807

Blog na iDnesu mam co sekci blog otevřeli v roce 2007. Pamatuju hodně adminu, někteří si možná vzpomenou, ze jsem léta byla VIP, to je ale jiný příběh. Nikdy admini takhle tvrdé neprosazovali jeden názor, nikdy nedocházelo tolik blogerů, nikdy nebyli blogeri tak moc v defenzive vůči adminum. Hodně to tu upadá, je to skoda. Bývala to bezva komunita. Blogy pana Bangy navíc umístěné na titulce jsou jen vrskem ledovce...

+18/−1
1.11.2016 14:39

L63i65b45o23r 53V18a66n72ě69k 3533139654

Připomínám, že iDnes uveřejnila i toto video:

http://stream5.idnes.cz/vod/1610/30/VF161030_212103_flv_middle.mp4

0/0
1.11.2016 14:36

Z51u32z97a43n37a 11V32a78s56s 1455387841866

Sem to dohnala pošahaná politická korektnosť! Neriešime, že útočník útočil, bil sa a pľul okolo seba, že napadal ženy. Riešime, že či to bol alebo nebol rasizmus, lebo zfetovaný muž bol Cigán a hostia v pizzerii bieli. Už mám po krk všetkého toho opatrného našlapovanie okolo všemožných menšín! ;-O

+31/0
1.11.2016 14:32

M41i64c16h58a70l 27Z17á55k84o81u73c93k94ý 2144174681331

Vážená paní Vassová,

jestli mi kvůli Vašemu komentáři zruší diskusi nebo blog, rozšlapu Vám za to bábovičky:-)

Jinak samozřejmě souhlas.

Pěkný den

MZ

+3/0
1.11.2016 16:36

Z14u65z39a64n80a 80V44a97s80s 1825327801786

Ja ale vážne nemám ová. Ale inak :-);-D;-)R^.

0/0
1.11.2016 16:50

M41i86c88h76a24l 32Z79á40k15o47u53c94k33ý 2244514581541

Tak to se omlouvám paní Vass.

S pozdravem:-)

MZ

0/0
1.11.2016 16:54

L37i37b82o51r 37V69a61n81ě75k 3353509774

Paní Vass Vás plně chápuR^V

+1/−1
1.11.2016 19:51

Z88u82z18a73n11a 59V91a24s63s 1275287901186

R^;-D

0/0
1.11.2016 19:57

O80n84d97ř59e42j 37F49i73l65i41p72c35z51y13k 8134473498541

1/ K zákroku policie

Pacifikace agresivního jedince pod vlivem drog je většinou nutná.

Je to ale náročný zákrok a nebezpečný. Mohu uvést smrt jednoho Poláka

na letišti v Kanadě po použití taseru.Po zhlédnutí prvního videa, mám pocit,

že to sevření policistů mělo povolit poněkud dříve. Vždyť ten člověk křičel a sténal,jakoby mu šlo o život.Ta rána do hlavy,uštědřená navíc hostem nikoli

policistou, je už postupem non lege artis.

Došlo k úmrtí, důkladné prošetření je nutné.

2/

Pán Banga chtěl zřejmě upozornit širší veřejnost na pochybení policie,ke kterému bohužel došlo/ už tou ránou/. Místo věcné diskuse, nadávky.

Rv

+2/−5
1.11.2016 13:38

O69n97d64ř78e96j 74F16i50l16i76p56c93z44y23k 8294333198771

Toxikologie nic neřekne.Zjistí se pouze,že dotyčný byl pod vlivem drog.

U alkoholu je nebezpečná hladina nad 3 promile, u někoho nastane porucha vědomí a útlum dýchání aspiruje a zemře....

známe však případ traktoristy , kterému za volantem naměřili nad 6 promile..

0/0
1.11.2016 13:46

V52á10c89l37a90v 44K60o43p44ř18i69v85a 1664710605241

Ehm. Ty nadávky jsou kde?

+6/0
1.11.2016 13:53

L79i51b62o21r 86V42a79n45ě61k 3423339594

Četl jste vůbec dosavadní diskusi?

+3/0
1.11.2016 14:07

Z26b40y17š88e83k 23H39l75i26n96k74a 3511153400543

Kde tam vidíte ránu do hlavy? Já nikde...

Já tam vidím jeden (3x zopakovaný) úder, který však jako rána do hlavy nevypadá, ale spíš jako pokus o oživení. Podle jiných zpráv měl dotyčný narkoman v té době zrovna zkolabovat.

0/0
1.11.2016 15:10
Foto

P17a70t68r86i17k 76B51a68n19g38a 6367897889138

Ach jo... svatosvatě jsem si přísahal, že už na nic nebudu reagovat. Ale ok, pokud jsem přinutil já Vás, budu reagovat i já.

Tak předně. Je to blog, můj soukromý blog. Žádné zpravodajství. A tady vyjadřuju svoje názory tak, jako každý jiný bloger. Poměrně jasně si vzpomínám, jak se tu spílalo "polovrahům" z Břeclavi a vzpomínám si na to, že naprosto "jasných" názorů tu bylo několik desítek. Za všechny například tento:

http://ziegler.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A120417_257579_blogidnes

Schválně se podívejte do diskusí pod články, co tu lidé psali. Trest smrti pro vrahy. Pochybností absolutní minimum. Moc tedy nechápu, proč bych nemohl napsat, co si skutečně myslím.

Pokud jde o první pomoc, konzultoval jsem postupy s dvěma lékaři, kdy jeden si o mě myslí, že jsem blázen, když jsem se vůbec zeptal na to, zda se poskytuje první pomoc nepřímou masáží srdce někomu, kdo sténá (tedy je prokazatelně žije). A abych ze sebe udělal úplného pitomce, pustil jsem video rovnou přednostovi Ústavu soudního lékařství a toxikologie panu docentu MUDR. Alexandru Pilinovi CSc. Co na to říkal jsem natočil a zveřejním to. Jsem celkem zvědav, co na to budete říkat Vy nebo pan Malý.

A asi poslední věc. Asi se budete divit, až se zveřejní, co k tomu řekl pan majitel pizzerie. Já už to vím. A potom bude prostor na to, abyste se omluvil. Pěkný den. PB

+5/−12
1.11.2016 13:14

S94t20a98n97i10s21l57a15v 69Š35e63v70e40č66e21k 9863934891667

Čistě akademicky, pane Bango - na koho se může protestant obrátit, že Váš blog chce smazat?

(pište klidně co a jak chcete, svoboda slova buď je, nebo není; každý má možnost to nečíst)

+7/0
1.11.2016 13:25
Foto

M38a39r31t87i25n 87B94r38a32u39n 2474247141119

Protestant? To je hodně zajímavá otázka pane Ševečku. V této souvislosti mně napadlo, na koho se má obrátit Luterán nebo Baptista. Opravdu zajímavé.

+1/0
1.11.2016 13:34
Foto

M49a36r17i70e 56J94a40n55d17o59v20á 8811473515866

;-D;-D;-DR^

+2/0
1.11.2016 13:35
Foto

M96a78r71i24e 13J94a23n37d81o68v75á 8211943685196

Pane Bango, lidé v diskusi pod vaším článkem kritizovali způsob, jakým byl napsán a vy se hájíte odkazem do diskusí. Přece nechcete srovnávat článek profesionálního (nebo poloprofesionálního) novináře, admina zdejších blogů a spoluautora kodexu, s diskusními příspěvky, když sám nejlépe víte, jak to v diskusích (ano, i mojí zasluhou ;-))vypadá. Jiného byste za takový článek nejspíš potrestali, vás dali na titulku. To prostě není profesionální

+16/0
1.11.2016 13:34

V40á12c33l33a25v 61K20o46p66ř81i95v80a 1444900415181

Odborník oboru toxikologie by vás s tím videem poslal pryč. Na základě videa můžete jen spekulovat. To je to, co děláte od počátku. Spíše manipulujete.

+9/0
1.11.2016 13:35

P38e84t56r 84K87l59o27u35č38e34k 7337228565

Pane Bango v reakci na to co píšete - ano je to Váš soukromý blog kde si můžete psát co chcete. Pak ale prosím buď dejte na titulce prostor i ostatním nebo nedělejte admina. Já bych ani tak neměl problém s tím, že na titulce jsou Vaše články, mám problém s tím, že tam jsou na toto téma víceméně jen ty Vaše.

A ke druhé části. Ano tem muž toho druhé nejspíš udeřil. A ten první si to možná svým chováním zasloužil - zvášil jste tuto možnost? On totiž i ležící člověk když je dostatečně nabuzený dokáže dost ublížit - proto na něm sedělo pět lidí. Tohle by komukoli normálnímu ke zklidnění stačilo. A zase ten muž je PŘEDTÍM NAPADL. Nebyl to ničím nepodložený rasový útok!

+10/0
1.11.2016 13:40

D29u22š71a79n 94N64i51k72o16d48e62m 9735639194143

V tom případě absolutně nechápu proč jste s blogem nepočkal až se zveřejněním těch videí. Přinejmenším to rozpoutává vášně o které nikdo (doufám že ani vy) nestojí. A pokud píšete o Břeclavi pak jste se tímto pasoval do úplně stejné role. Vy jako novinář by jste striktně měl dbán objektivnosti a profesionality i když píšete soukromý blog. O to více že jste administrátorem blogů na idnes. Sám vždy tvrdím jednu věc - nedělejme závěry dokud nebudeme mít všechny relevantní informace. Tím myslím obě strany.

+8/0
1.11.2016 13:41

L65i37b40o40r 10V33a84n79ě86k 3403349834

Kde jsou ta videa?

0/0
1.11.2016 14:27
Foto

M27a45r72t97i36n 80B22r43a69u48n 2614327281619

Napsal že je zveřejní. Nenapsal že v diskusi.

+1/0
1.11.2016 15:04
Foto

M22a72r42t83i77n 48B95r52a71u29n 2304677841269

Můj postoj je dvojí. To video je podivné a působí zmanipulovaně. Kdokoliv jej sestřihal, udělal vlastně medvědí službu protože z něj není poznat kromě pomalého a temného hučení nic.

Můj druhý pohled je, že tento prostor není profesionální novinářská platforma. Je to blog, kde autoři píší své názory a i když je autorem třeba profesionální novinář, na blogu je na stejné úrovni s ostatními. Inu, má možná výhodu v tom, že je administrátor ale to je vše. Proto i pan Patrik Banga má naprosté a absolutní právo zde tento svůj názor zveřejnit a ti co jej za to kritizují, v podstatě volají po cenzuře. Zajímavé je, že stejně hlasitě neřvou v případě, že se zde objevují prokomunistické články. Spíše naopak. Tyto články mívají obrovskou karmu. Možná proto, že jejích autoři nejsou Romové.

0/0
1.11.2016 13:43

L87i21b48o93r 25V76a20n47ě32k 3313279114

Bylo by to v pořádku, pokud se projevením těchto skrytě rasistických a hodně jednostranných subjektivních názorů více-méně nevyjasnilo mizení některých blogerů a diskutujících, kteří mají odlišné názory než tento admin diskusí.

Má-li pan Banga "naprosté a absolutní právo zde svůj názor zveřejnit", proč si osobuje toto právo brát druhým?

+1/0
1.11.2016 14:15
Foto

M64a82r32t52i92n 70B91r48a11u66n 2284747661909

Nějak nechápu, o jakém mizení zde píšete. Jaký bloger zmizel?

+1/0
1.11.2016 14:24

L98i48b95o75r 54V64a61n91ě75k 3843329734

Troufl bych si prohlásit, že již to musí být desítky blogerů, které panu Bangovi názorově nevyhovovaly.

Jen tak, co si rychle vzpomenu, tak to byl pan doc. Mgr. Konvička PhD., paní Vojteková, pan Kulhavý, pan Malý, paní Hrindová - jiní mne jistě doplní.

0/0
1.11.2016 14:41
Foto

M20a79r66t95i95n 32B45r55a26u78n 2514167451969

Paní Vojteková odešla sama.

+1/0
1.11.2016 15:05

L24i90b54o95r 72V46a37n96ě12k 3523569324

Ano - matně si na to vzpomínám nicméně důvodem odchodu byla neprofesionálnost při řízení diskusí.

0/0
1.11.2016 19:52

M82i30c34h19a28l 69Z60á27k85o68u74c89k85ý 2604774701681

Vážený pane Vaněk,

co jsem si všiml, tak i hodně VIP již nepíše, ale možná mají jen pauzu, nevím, namátkou: pan Polanecký, pan Paulczynski, pan Binko, pan Havránek. Jistě jich je více, jistě z různých důvodů.

MZ

0/0
1.11.2016 15:06

L62i91b78o96r 13V57a26n93ě60k 3933769764

Panu Paulczynskému umřel pes Obama, kterého měl velmi rád.

Má štěně, stejného vzhledu, ale jméno již není tak přiléhavé a tak doufám, že se zase k psaní dostane - i když znechucení nad zdejšími cenzurním metodami vyjádřil vícekrát dosti jasně.

+1/0
1.11.2016 19:50

M47i42c39h98a93l 78Z88á32k43o57u26c95k27ý 2374624721681

Vážený pane Braune,

nejsem pro žádnou cenzuru, naopak, ať si každá píše co chce. Třeba i to, že Hitler je gentelman a fajn kluk, alespoň hodně lidí odhodí kabát a vybarví se. Já si o takovém člověku udělám názor sám. Ale, věc má dvě stránky. První z nich je, že pan Banga je ve střetu zájmů a to opět hned 2x. Je administrátorem blogů a je profesionální novinář. Druhou stránkou je, že napíše třeba toto: Ale mám naprosté jasno v tom, že pokud kdokoliv tvrdí, že nebyl před smrtí mlácen, tak lže a veřejnost tomu ráda věří. Je otázka proč. Zda proto, že to byl toxikoman? Nebo proto, že to byl Rom, nebo obojí.

Zdroj: http://banga.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=563930

Tady není už ani otázkou, zda někoho chci cenzurovat, tady se jedná ze strany pana Bangy o jednoznačně manipulativní, nepodložené, já bych se nebál napsat dokonce lživé tvrzení a obvinění. Není dokázáno (zatím a třeba nebude a bude vysvětleno jinak věrohodně, nevím, předjímat nehodlám) že byl mlácen a pokud byl, tak to mohlo být z naprosto jiných důvodů. Ale pan Banga má jasno, je to proto, že byl ROM a FEŤÁK a byl mlácen. Celý můj blog naráží na toto a styl vedení. Je otázka co s tím, cenzurou řešit nechci, já jsem napsal protiblog jak vidím já. Ale být já křivě obviněn, činím tak, jak píši v blogu.

S pozdravem

MZ

+6/0
1.11.2016 14:34
Foto

M36a96r56t50i46n 33B81r87a68u90n 2504377161699

Vážený pane Zákoucký. co je na té větě Patrika Bangy, kterou jste zkopíroval nepravdivého? Ano, je napsána trochu expresivně. Slovo mlácení je poněkud nadsazené, protože podle videa ten člověk dostal " jen jednu" ránu. Jenže ta rána tam byla a předtím všichni tvrdili že ne, že nic takového se nestalo. I na videu, které zde iniciativně vložil pan Vaněk. Tak proč nepřiznat že ano, vrazili jsme mu jednu, protože se s náma pral a nebylo jej možno uklidnit?

0/0
1.11.2016 15:14

M53i65c65h91a91l 96Z51á53k30o78u75c89k73ý 2684454481851

Pane Braune,

já přece netvrdím, že nebyla, ale ani Vy si jistý úplně být nemůžete, že ano. Já mám obrovský problém s tím, že pokud tam ta rána byla, byla proto, jak píše pan Banga, že je Rom nebo feťák. Takže když mě napadne na ulici neznámý útočník a já mu jednu vlepím a pak se dozvím, že byl třeba adventista sedmého dne, tak jsem mu tu ráno dal proto, že byl adventistou? A proto jsem antiadventista? Proč to nepřiznají nevím, třeba nebyla, obecně nikdo o tom moc neví, každý tvrdí něco jiného, proto prosím počkat na výslech, na práci policie a dalších, ať se tu právě nespekuluje, v blogu o tom píši.

MZ

+1/0
1.11.2016 15:45
Foto

M61a97r66t97i30n 18B50r49a84u88n 2624697951119

Pan Banga jen klade otázku? Proč je to sakra tak složité pochopit? Pokud čtete zdejší blogy, musel jste se setkat s takovými šílenostmi, že nechápu, proč vás tak irituje pouze hledání odpovědi. A prosím, buďme k sobě upřímní. Když zemře zemře Rom tak vždy se objevují hlášky, že je to vlastně dobře a speciálně ve chvíli kdy v tom možná byly drogy. Pokud se domáháte spravedlnosti, která má být stejná pro všechny, tak se na vás sesypou pravověrní Češi jako vosy. Ale když by se podobná situace stala a viníkem byl bílý, to byste viděl ty komentáře o policejní brutalitě. Pan Banga ve svém blogu nechce nic jiného, než aby se vysvětlilo co se stalo. Samozřejmě že to cítí osobněji, protože je Rom.Ale nevidím v tom nic co by mně mělo znepokojovat.

0/0
1.11.2016 16:00
Foto

M63a52r16t88i89n 57B82r95a17u76n 2444107151969

Ten otazník za první větou je tam omylem.

0/0
1.11.2016 16:00

M25i54c15h96a94l 31Z15á87k29o17u55c98k67ý 2704824551111

Já to vidím jako otázku se dvěma možnostmi. Tedy žádná další otázka není možná. Mě irituje, že mám pouze tyto dvě možnosti a pan Banga se nad žádnou jinou dle mého nezamyslel. Tady se neshodneme. Možná by pan Banga osvětlil. Moc zdejší blogy nečtu, spíš ve vlnách, jak je čas. Mně je jedno, že zemřel Rom, pro mě zemřel útočník a kdyby byl bílý, možná by se o tom tolik nepsalo, zda náhodou jednu nedostal, nikdo by se ho nezastal. Prostě by tak bylo, útočil, zpacifikován, kolaps, oživení. Pan Banga ve svém blogu píše to, na co já narážím ve svém. Tedy, že neměří ani trochu stejně. Ale oba chceme, aby se vysvětlilo s tím, že já to nechávám na policii, patologovi, případných soudech, kdežto pan Banga z toho dělá show s mučedníkem.

+2/0
1.11.2016 16:13

M67i41c25h16a92l 72Z15á92k41o96u71c49k82ý 2114224401161

Vážený pane Banga,

cením si Vaší odpovědi. Pokud je to Váš soukromý blog, tak dle mého porušujete několikrát kodex blogera, protože věci, které nejsou doložené vydáváte za pravdu, nikoliv za názor. Vy tedy dokážete v rámci soukromého blogu zatemnit mysl a psát jinak, než když píšete jako profesionál? Omlouvám se, ale přijde mi to jako kdyby doktor v nemocnici správně zachraňoval lidi, ale poté třeba u autonehody mimo službu, místo profesionální pomoci nad pacientem vyvolával démony, ať ho zachrání. Moc důvěry to nebudí, co myslíte? Já spílám jen Vám, narážím na profesionalitu. Je mi jedno co kde kdo napsal, chcete mě snad nějak paušálně dle cizích blogů někam hodit? Já jsem osobně někdy něco takového psal? Jak si dovolujete mi podsouvat cizí názory a házet všechny do jednoho pytle? Já celou dobu nepíši nic o tom, co se stalo, já píši o tom, že Vy v tom máte jasno a absolutně nepřipouštíte jakoukoliv jinou interpretaci, jiný pohled a jinou možnost a vydáváte Váš pohled za jediný správný. Se všemi důsledky z toho pramenícími. Já dávám možnosti k zamyšlení, píši že dokud se nevyšetří, nemáte právo kohokoliv považovat za odsouzeného, lháře či něco podobného. Stále zde v ČR platí presumpce neviny a jak vidíte, já ji i u toho mladíka ctím a dokonce i Vás za ní pochválil.

Zveřejněte prosím, ale nemá to žádnou váhu, pokud se nejedná o oficiální policejní výslech svědka. Vy jste prostě postavil blog na tom, že jedna paní povídala (zde ale vůbec netvrdím, že ta paní nemluví pravdu), ale že ta druhá paní povídá jinak, Vás nezajímá. Mě zajímají ty paní obě a počkám na fundovanější lidi, kteří rozhodnou, která má pravdu. Já se fundovaným být necítím a Vy dle mého názoru nemůžete být fundovaný také. Takže, pokud se mám omlouvat za to, že chci znát názor protistrany a že chci, aby bylo řádně vyšetřeno a že chci, aby se každému měřilo stejně, omlouvám se předem, protože to na časovou posloupnost nemá vliv. S pozdravem MZ

+10/−1
1.11.2016 13:44

M49i79c91h46a24l 89Z13á68k31o11u10c69k49ý 2374964491151

Ano, dávám Vám plus, za odvahu. Za toto: útočník byl mlácen protože je ROM nebo FEŤÁK bych Vás zbangatelizoval.

MZ

+1/0
1.11.2016 14:00



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.