Diskuse

Gipsy.cz budou Českým slavíkem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M58a30r37e25k 52B19e58n73d21a

6. 12. 2016 14:47

Moc pěkné, vtipné - díky;-D

0 0
možnosti

Velice hezky popsaný jiný úhel pohledu. Jsem zvědavá, jak dlouho tu vydrží... R^

1 0
možnosti

Pěkné čtení. A bohužel pravdivé. Jenom doufám, že se za to neznelíbíte Bangovic famílii jako paní/slečna Provazníková a taky vám nezruší blog

7 0
možnosti

Vážený pane Brado,

Zda je pravdivé nevím,je to jen můj pohled. No oblíbený jistě nejsem, hlavně blogem o panu Bangovi jsem si zavařil. Stazen mi byl před rokem také jeden článek, takže ještě jednou a mažou me také, tedy dle logiky smazání paní Provazníkove. Ale co, tak ať smažou, nejde o zivot a psát se dá i jinde. my blogeri a čtenáři totu sekci děláme, čím méně nás tu bude tím méně peněz z reklamy atd. Na elitní blogery nesahnou i když budou psát podobne.

S pozdravem

MZ

5 0
možnosti

Ono je to vcelku jedno, Tomáš Ortel má jediný cíl a tím jsou peníze od lidí, kteří si myslí jací jsou vlastenci a podporují dobrou věc v boji proti elitě, což je omyl. Tomáš Ortel může být vysmátý, tyto kauzy mu přinášejí reklamu zdarma a tím i zisky. Až se tok zastaví, najde si jiný obchodní model.

Skuteční náckové je neposlouchají a nepodporují už kvůli domnělému původu Tomáše Ortela, proto taky moc dlouho v Conflict 88 nepobyl.

2 9
možnosti

Vážený pane Korytáři,

jako každý člověk pohybující se v branži show businessu má i Ortel jistě zájem o co největší popularitu. Ale o tom článek není, je to o tom, co by se stalo, kdyby..

S pozdravem

MZ

7 0
možnosti

A k dovršení všeho se sprostý podezřelý Ortel přiznal!!!! MÁ LES a v něm stříbrného slavíka!

8 0
možnosti

Bude o hlavu kratší pane Varhánek.Ještě že nemá LEV21, LES vyhovuje.

0 0
možnosti
Foto

Karma až na tu sádru, pokud to nebyl jemně zašitý humor... Pak dvojitá...;-D

4 0
možnosti

Vážený pane Koláři,

po pravdě jsem trochu vykolejen, jakou sádru máte na mysli?

S pozdravem

MZ

1 0
možnosti

Karma, hezky napsáno. Cítím, že se národ začíná probouzet, paradoxně díky těm, kteří se toho bojí jako čert kříže, pročež hystericky křičí domnívaje se, že národ zastraší a "umravní", jenže národ dostává oprávněný strach ze ztráty toho, co je mu drahé, a to mu pomůže se opět semknout. Ne jen já jsem se smál vlastenectví a národovectví v době, kdy nám naše zem a naše hodnoty připadaly jako samozřejmost, která už je dávno vybojovaná, a teď už si můžem jen v klidu užívat..., ale to, co se tu poslední rok a půl děje, mi ukázalo, že samozřejmé není vůbec nic a že je potřeba opět bránit svou existenci před opět v podstatě "německou" Evropskou unií. Nevážili jsme si soli, dokud jsme nezjistili, že ji ani tuny zlata nemohou nahradit.

25 0
možnosti

Vážený pane Mikulášku,

já si třeba myslím, že jsem nikdy neusnul a za ostatní nevím. A vlastenectví tomu zdravému jsem se také nikdy nesmál. Ale jinak souhlasím.

S pozdravem

MZ

7 0
možnosti