Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byť je stát mizernýám investorem a navíc se na každé investici nakrmí patřičné množství zainteresovaných a mnohdy dokonce i těch co s danou věcí nemají vůbec nic společného,aneb dodnes mě překvapuje malá domů ze státní zakázky u které třeba dotyčná osoba není ani zadavatelem,ani schvalovatelem,nicméně to není argumentem k neplacení daní.

Daně se platit mají,ano i přes zjevnou nechuť platit z nich lobistům a jejich přátelům výpalné.

0 1
možnosti

Vážený pane Matoušku,

já také nepíši nic o tom, že by se daně platit neměly. Měly. Ale pouze poukazuji na to, z čeho dalšího se daně neplatí a kam se peníze posílají. A také se řečnicky táži, zda je lepší mít člověka na podpoře. A zda je dobré vše monitorovat a jaká rizika z toho pramení. Výnos z daní bude nulový, maximálně lehce v plusu. Jen namátkou co jsem psal jinde:

Jen příklad, pokud moje firma dostane dejme tomu 100 000 na faktuře a chci si ty peníze nechat, tedy proplatit. Zaplatím 21% DPH. Odvedu daň ze zisku firmy (19%). Poté mi zbude cca 70 tis. Takže jdu si po zaplacení firemní daně vyplatit 70tis. Cca 20 tis je odvod státu firmu za zaměstnance (superhrubá mzda). Zbývá 50 tis, které si daním již jako občan. Jako občan zaplatím zase asi 14 tis jako odvody na soc., zdrav a dani z příjmu. Zbývá nám 36 tis. Za toho platím třeba byt, auto a cigarety alkohol a benzín. Zaplatím daň z nemovitosti, za vše zaplatím DPH, někde ještě spotřební daň. Takže ve výsledku operuji tak s 20 tis. 80tis si nechal stát.

Stát má platit kontrolu, stát má nastavit taková pravidla, aby se daně nedaly krátit ani bez EET (a když EET chce, tak to má zaplatit), daňový systém tak jednoduchý a přehledný, aby člověk co prodává dejme tomu hrušky nemusel platit poradce a účetní. Ale ne, my uděláme paskvil v kterém se nikdo nevyzná, ještě vše zmonitorujeme a ve výsledku na ničem nevyděláme s tím, že peníze platíme lobistům atd. Jen podnikatelům ztížíme život a nepoctivým stejně nic nepřekazíme. Já nemám problém s placením daní, já mám problém s tím, jak je vše nastaveno a kam vše směřuje.

S pozdravem

MZ

9 0
možnosti
Foto

Tleskám, moc dobré.

Karma.

EET vůbec nic nenarovná, Babiš to buď:

- neví a pak je hloupější, než jsem si myslel

nebo

- ví a pak veřejně lže.

Já jsem přesvědčen o druhé variantě.

6 0
možnosti

Vážený pane Macháčku,

já si myslím, že výběr daně je zástupný důvod pro zavedení EET, že hlavním důvodem je kontrola ale ne daní, kontrola nás jako občanů. Samozřejmě jsou to STBácké metody které jsou u pana Babiše vyloučeny a není jediný důvod si to myslet, leč asi jsem paranoidní. Když nevyberu nic navíc, popř. jen minimum ale ztížím život všem slušným, asi ta paranoia je u mě trochu opodstatněná.

Nebo možná ne. Ale zatím mi to nikdo nevysvětlil tak, abych tomu přišel na kloub, aby neprůstřelně argumentoval pro.

S pozdravem

MZ

3 0
možnosti

D97a83n 38H26e24l83e69k14a11l

5. 12. 2016 13:08

Pěkný článek, děkuji za pobavení. :-)

3 1
možnosti

Pokud jsem pobavil, jsem rád pane Helekale.

Ale k smíchu není asi tedy.

S pozdravem

MZ

0 0
možnosti

;-D;-D;-D;-DVýborně napsánoR^Ti nepoctiví hlavně jsou vedeni na FÚ a vydírají kontrolory,že po zaplacení pokuty propustí stovky lidí,aby si vykompenzovali ztrátu-viz Karel Holoubek

4 1
možnosti

Daně a smrt, dvě jistoty,

Pro nepoctivé pouze ta smrt.

S pozdravem

MZ

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2843x
Hodně koníčků, málo času, Čech. Když občas něco napíši, tak se pod to většinou podepíši. Člen FIA: furt in Arbeit.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky