Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Vysvětlení k nefungujícími odkazu v perexu, přeposílám vyjádření adminů:

Dobrý den,

vkládání odkazů do perexu je bohužel pozůstatek ze staršího systému, který nový plně nepodporuje. Děkujeme za upozornění, upozornit bychom na to měli.

S pozdravem

Tereza Janků

4 1
možnosti
MZ

Konečně jsem se vrátil z xenofobní, nenávistné, netolerantní a lživé přírody na tuto krásnou diskusi. Všem slušným přispěvatelům děkuji, tedy samozřejmě i těm, co se mnou nesouhlasí. Největší díky ovšem patří panu Ábelovskému, nehodlám odpovídat na jednotlivé komentáře, proto si pro Vás pane Ábelovský dovolím shrnout. Každé království by mělo mít svého klauna či šaška, jsem rád, že jste se této role na této diskusi ujal takto poctivě. Ano, slušný na Vás již nejsem, ale takový velký, slušný, nekádrující kluk jako Vy se s tím popasuje. A vysvětlím proč. Škoda, že existuje cenzura, kdyby jste se ji nebál, mohl jste dotáhnout do konce Vaši myšlenku, co na nás platí (ale já píši za sebe, může být jednotné číslo ,tedy příště napsat, co platí na mě, prosím), co je zapovězené (takhle si musím domýšlet), třeba fyzické násilí, nebo copak? Netrpím tím, že budu slušný na člověka, co po někom kamenem. Je paradoxní že se bojíte bonzáctví, ale sám jste bonzoval jiné blogery a myslíte, že já Vás budu někam hlásit. Dle sebe soudím.. Nebudu. Každý si udělá názor sám, jako s nácky a bolševiky. Dále, pokud by alespoň ta cenzura byla objektivní, musel byste být zabanován daleko dříve, než třeba paní Provazníková. Nestěžuji si, beru jako fakt a zase, jsem rád že tu svého šaška mám. Protože je můj článek plný lží, jistě Vám nebude dělat problém najít a dokázat alespoň jednu, tak jen do toho. Jen pořád nevím, kam Vás zařadit, do jaké sorty klaunů. Komunisti měli třídního nepřítele, nacisti rasového, Vy máte za nepřítele každého, kdo má jiný názor, to se nazývá jak? Ohledně odkazu, stěžujte si na adminy, to že se v perexu ne vždy zobrazuje není můj problém, já jsem uživatel aplikace, ne její správce. Po přečtení všech Vašich zdejších komentářů se mi zase vybavil pan Karel Kryl, znáte tu o tom vrahovi na rohu ulice?

23 1
možnosti
LB

Autore, mohl byste sem dát odkaz na rozhovor, který komentujete? Díky.

1 0
možnosti
Foto

Odkaz je pod clankem dole.

5 1
možnosti
Foto

Autore - píšete o sobě:

Když občas něco napíši, tak se pod to většinou podepíši. Již nějakou dobu se věnuji software a stavebnictví,

Zdroj: http://zakoucky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=580307

no, té první časti bych i věřil, tedy že se občas podepíšete, že se zabýváte softwerem, mi je záhadou - pro takového člověka by neměl být problém dostat pod ono "zde" aktivní odkaz na článek, diskuzi či zdroj, kde jste čerpal. To abychom si mohli ověřit, jak moc, nebo jen málo kecáte. Navíc to patří k té slušnosti, které máte plná ústa, ale kterou vám ani omylem nevěřím. Tak jak to tedy je? :-)Rv

4 31
možnosti
Foto

A63l34e31š 26M41e36r68t14a

13. 1. 2017 20:24

Zajimavé je i propojení Člověka v tísni s Think - tankem Evropské hodnoty. Šimon Pánek se angažuje v Iniciativě pro evropské hodnoty, která je s tímto "myšlenkovým" tankem těsně spjata. Působení ČvT je tedy nejen humanitární, ale i politické povahy.

35 4
možnosti
Foto

... tak samozřejmě, pro vás je humanita naprosto cizí pojem:

Aleš Merta šíčííýé42887

Blog

Poslat do Číny ať ho naloží do formaldehydu a vystavují v tom jejich "body" cirkusu jako exponát Hrdobec český.

+1/−6

doporučit

12.1.2017 18:22

0 12
možnosti
VV

Dobrý den , pan Pánek má taky nějaký majetek ?

1 0
možnosti
JN

J34i65ř75í 38N31o85s90e91k

13. 1. 2017 19:43

Ani sám nevím proč, ale na Člověka v tísni jsem si vzpomněl, když jsem četl, kam se podělo 100 milionů z Clintonovic fondu na pomoc Haiti...

11 3
možnosti
Foto

Někteří vybraní jedinci si holt solidaritu pletou s vyživovací povinností.

Vám karmaR^

52 5
možnosti
MS

Přesně jste vystihl,proč už radši nevozím věci do pobočky nějaké neziskovky,ale rovnou je vezu do azylového domu.

Já se domnívám,že v neziskovkách jsou i slušní lidi,kteří chtějí pomáhat.Ale jsou v pozadí,za těmi vyčůránky,kteří jen využívají situace.

Vždyť Afrika za ta léta spolkla tolik humanitární a ekonomické pomoci,že by se měla změnit v Japonsko.

viz:http://www.mzv.cz/jnp/cz/zahranicni_vztahy/rozvojova_spoluprace/humanitarni_pomoc/projekty/humanitarni_dotacni_rizeni_2015.html

Tohle je přehled dotací z jedné země,která nepatří k nejbohatším v EU a z jednoho roku.

52 0
možnosti
Foto

Pan Šimon Pánek šéfuje nejbohatší neziskové organizaci v Evropě, organizaci, která má trvalý přísun peněz od České televize Rv

26 6
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2843x
Hodně koníčků, málo času, Čech. Když občas něco napíši, tak se pod to většinou podepíši. Člen FIA: furt in Arbeit.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky