Michal Zákoucký

Zaměstnám přednostně ty, kteří pomáhali uprchlíkům. Můžete prosím přispět na jejich platy?

30. 09. 2015 11:05:00
Nechal jsem se inspirovat Masarykovou univerzitou (článek zde) a v rámci solidarity jsem se rozhodl zaměstnat každého, kdo je schopný kritické sebereflexe, tedy kdo dobrovolně pomáhá uprchlíkům.

Těm, co pomáhají dětem, starým, nemocným, postiženým, těm co to dělají ve volném čase, aniž by kolem nich byl mediální humbuk, těm práci nenabídnu. Nenabídnu ji přednostně ani těm, kdo darují krev, kostní dřeň. Ani nikomu, kdo dělá cokoliv pro druhé, aniž by se tím někde chlubil, protože to dělá ze svého přesvědčení a pro svůj dobrý pocit.

A víte proč ji nabídnu přednostně pomocníkům? Protože jim to politicky myslelo, vy šmejdi!

Protože ale nemám dostatek peněz na jejich platy, udělal bych nějakou veřejnou sbírku, že bychom jim zaplatili cestovní výdaje, teplou kancelář. Jen nevím, jakou práci bych jim nabídl, ale psaní článků, dělaní kampaní a vymývání mozků, to by jim jít mohlo.

Že jsem se zbláznil? Asi ano, ale když si toto mohou dovolit státem dotované instituce, můžu si snad dovolit i já. Tedy já zatím ne, ale nějakou dotaci si pro firmu vyběhám, to by bylo, aby se v nějakém fondu peníze nenašly na takovou bohulibou činnost.

Je jasné, že tímto si tyto veleprospěšné fakulty zajistí další přísun těch uvědomělých, správně politicky smýšlejících oveček. A kola se roztočí dál, za naše peníze. Kolik mají tyto fakulty studentů v řádně placeném privátním sektoru, to bych se raději neptal.

Měl bych právní dotaz, nejedná se o jasnou korupci a protěžování? Jak jinak nazvat to, že za politický názor či čin dostanu něco zdarma? Nebo to je v pořádku? Je poté také v pořádku, pokud přednostně vyhodím z pohovoru všechny, kdo mají jiný názor na uprchlíky než já?

Dopředu levá, zpátky ani krok!

MZ

Autor: Michal Zákoucký | karma: 40.30 | přečteno: 1793 ×
Poslední články autora