Konečně někdo ukázal prostředníček odpůrcům imigrace, děkuji Anno Geislerová!

Anna Geislerová nemá problém projevit občanskou angažovanost a ukázat odpůrcům imigrace, co si o nich myslí. Tedy vztyčený prostředníček. A má můj obdiv a samozřejmě je dobře, že tento článek byl na přední straně idnes.

Ano, občanskou angažovaností byl vztyčený prostředníček nazván místní redakcí, přečíst možno zde. On to byl totiž pěkný prostředníček směřovaný na správný cíl. Ne hnusný „fakáč“ jako ode mě či jiných individuí. Hezky nalakované nehty, žádné křivé prsty, pěkné rovné a dlouhé, umyté. A navíc prostředníček patřící dlani, jež patří ruce. Ruce jež patří blondýnce, která je navíc herečkou. Slavnou. A to je nejvíc.

To já třeba nazval pár politiků pitomci a tento můj článek byl stažen. Ale po dvou dnech mi milá redakce alespoň vysvětlila proč. Tak, byl jsem nekorektní a ještě jsem se k tomu přiznal, příště budu psát jako pan Palata nebo Pehe, nebo Mitrofanov, pak mohu třeba nazvat všechny "odmítače" šmejdy. Bo jsem na správné straně, ne na straně temna.

To že politická korektnost přejde do všech sfér je to snad to nejsmutnější, to že pojmenovávání věcí pravým jménem se nesmí, nebo nedostanete prostor, ruší diskusi, či Vás rovnou banují považuji za ohrožení demokracie a svobody. Protože ke svobodě patří odpovědnost, zaujalo mě vysvětlení redakce, tedy administrátorů, cituji : "Politici, o nichž převážně mluvíte, jistě z titulu své funkce musejí snést více než jiní lidé, a převzít i tímto způsobem zodpovědnost za svá rozhodnutí, podle našeho názoru však nikoliv všechno."

Takže když tu někdo vítá uprchlíky, kteří porušují snad všechny imigrační zákony a ten přivítaný uprchlík postřílí desítky lidí, tak nemůžu napsat, že za to může ten politik, co je vítal, pozval je sem? Nebo můžu, ale asi ho nesmím nazvat pitomcem, nebo já fakt nevím. My občané musíme snášet rozhodnutí politiků, ať se nám líbí či ne, bez výjimky, tedy je vlastně jednou za X let můžeme zvolit. Pak už asi máme držet ústa. Proč politik nemůže snášet od občanů jakýkoliv třeba i pitomý názor, nevím. A rozdíl je, že my musíme snášet vše přímo, ne z vrtulníku či z opancéřované limuzíny. 

Zajímalo by mě, zda naprosto stejně vystupuje milá redakce, když kdokoliv píše podobně o Zemanovi a jiných „populárních“ politicích. Ale chápu, soukromník a má na to právo, je to jeho prostor, neberte jako nářek ale spíš jako pobavení a zamyšlení nad mírou svobody slova. 

Jedním, kterého jsem v článku častoval peprnějšími slovy byl Dienstbier. Přál jsem si, aby aspoň měsíc nevylezl. Potom, co se v Paříži stalo. Že aspoň kousek morální odpovědnosti v sobě najde. Nenašel. Hned tu máme článek, že největší nebezpečí pro ČR je Zeman a že překročil všechny meze. A já si naivně myslel, že všechny meze překročili útočníci, teroristé a Ti, co je sem zvou a v dobré víře podporují. A pak že se třeba pustí do fanoušků Turecka, že při minutě ticha za Paříž křičí "Alláhu akbar". 

Také jsem se zmínil o omezení držení zbraní a ejhle, je to tu dřív než jsem čekal. Tož fajn soudruzi z EU, ale pak musíte zajistit, že žádný terorista nebude mít v ruce více než rybičku. Hodně štěstí. Pozdravujte ode mě Chocholouška.

Vysvětloval jsem, snažil jsem se po dobrém, ale marné. V pořádku, každý má právo na názor a plně respektuji. Ale když někdo páchá sebevraždu, navíc veřejnou a mě nutí, abych ji páchal s ním, snad bych ho i pitomcem nazvati mohl. Tedy nemohl, ale třeba prostředníček by prošel. 

Obdivuji vytrvalost pana Konvičky, Větvičky, Berrezougy (ten má obzvlášť mů obdiv), paní Vojtekové a dalších, že se podobnými pitomostmi nenechají otrávit a za svým názorem si stojí a nebojí se. Že investují svůj volný čas (nikoliv placený jako třeba tato neziskova). Já na totiž čas ani sílu nemám.

Nesouhlasím se vším co píšete a  děláte, to vůbec ne. Třeba si myslím, že na uctění památky studentů by se taková akce odehrávat neměla. Ale zase vidím to, proti čemu bojujete a to považuji jako přímé ohrožení svobody a demokracie, tedy podobné rysy, za které studenti bojovali.

Držím Vám palce kolegové, vydržte. Není to boj s větrnými mlýny, kdyby nebylo protistrany, bylo by to tu v rámci migrační politiky jako za totáče s možností volit. Jen škoda, že tou protistranou nejsou politikové (pominu Okamuru, Zemana a Klause) a aspoň nějaká část medií nevystupuje aspoň neutrálně, tedy převážně ta pravicově orientovaná. Nebo ta, která chtějí křišťálovou lupu. Jen pokud by Vás napadlo občas peprné slovo či snad prostředníček ukázat, ukazujte jej občansky angažovaně jako naše Anna! První stranu pak máte jistou.

S pozdarvem

MZ

Autor: Michal Zákoucký | čtvrtek 19.11.2015 13:26 | karma článku: 39,00 | přečteno: 2702x
  • Další články autora

Michal Zákoucký

Konečně nám vládne pravice.

14.11.2023 v 13:51 | Karma: 46,03

Michal Zákoucký

Nouzový stav musí pokračovat!

19.11.2020 v 11:11 | Karma: 24,33

Michal Zákoucký

Gipsy.cz budou Českým slavíkem

29.11.2016 v 18:04 | Karma: 47,24
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2843x
Hodně koníčků, málo času, Čech. Když občas něco napíši, tak se pod to většinou podepíši. Člen FIA: furt in Arbeit.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky