Michal Zákoucký

Hodně práce pro paní Šabatovou.

14. 11. 2016 18:00:00
Na každém kroku se setkáváme s diskriminací. Dovolil jsem si sepsat mé zkušenosti a tímto bych požádal případné čtenáře, aby i oni přidali své. Paní Šabatová by se poté měla těmito problémy zabývat. Rád ji předám.

Po přečtení a osvětě mám konečně správný pohled na svět a již si všímám diskriminace, zaujatosti, předsudku.

Hned první návštěva obchodního domu po osvětě. Slečna si dovolila dávat zkušební vzorky parfémů jen ženám, ani na moje mrkání a jasnou výzvu úšklebkem nereagovala. Tím se dopustila jasné diskriminace, muži mají jako smrdět?
Pokračovalo dále, v prodejně s oblečením 8 regálu pro ženy, 1 regál pro muže. Takže nejen smrdět, ale i jako nuzný občan se oblékat.
V prodejně zájezdů mi bylo sděleno, že snídaně stačí. Večeři nedoporučuje. Asi tím dotyčná narážela na můj špíček, tedy opět jasná diskriminace nás všech s kilem či více kily přes váhu.

Jasný předsudek, jako že takový fešný chlap musí být sám, mě potkala hned vzápětí. Asi deset žen mě požádalo, jestli bych nešel ven. A to stačilo být jenom na dámském WC.
Tolik kabinek co tam mají, chlapi jen pisoáry a ani sednout si nemůžou - a věřte mi, jak by rádi po vyčerpávajícím výběru svetru. Zase diskriminace, chlap si ani na malé neodpočine.
Jako spolujezdec jsem byl svědkem další diskriminace, já na tom místě dostal za stejný přestupek pokutu. Slečna řidička ne, jen takové bububu a příště bych Vám sebral noty.

V asijské restauraci mi na otázku, zda je jídlo hodně pálivé pán odpověděl, že pro Vás pane bude v pořádku, nepali móc. Sedět tam dvacetiletá blondýna, dal by ji k tomu hasičák. Takže opět zjevný předsudek, za který jsem byl zdiskriminován 2x. Protože plechovou hubu nemám a o tom druhém je neslušné psát.

V další prodejně jsem se stal svědkem nechutné diskriminace mé osoby, ještě teď se z toho vzpamatovávám. Paní mi řekla, že mi nic neprodá a nic pro mě nemá. Asi proto, že jsem vyznáním alarmista přestupného roku. Jistě s tím nemá nic společného, že jsem byl v obchodě s dámským spodním prádlem. A co nejhůř, nenalezl jsem v tom obchodě ani jedny slipy, šortky, trenkoslipy, boxerky. Žádám, aby minimálně polovina prodejní plochy všech obchodů byla zaplněna zbožím pro muže. V obchodě se spodním prádlem ideálně s obrázkem Homera Simpsona nebo s motivem Hvězdných válek, to my muži rádi a ženy na to letí, že jo dámy?

Nastupující paní s kočárkem mě vyzvala, ať ji pomohu do tramvaje. Ani zbla ji nenapadlo zeptat se jiné ženy, že jich kolem stálo. Jasný předsudek, ženy toto snad nezvládnou? Být jimi, hned ji žaluji.

O mé víře jsem se zmínil, tato víra mi přikazuje sebou všude tahat koberec a kachničku. Z bazénu mě vykopli, kachna sice prošla, ale koberec ne. Opět jasná diskriminace, tentokráte dle víry. Do školy jsem se raději nehlásil. Ale přihlásím, poté nenastoupím nebo až budu propadat, tak školu zažaluji. Nemohl jsem studovat proto, že jsem musel nechat doma jak koberec, tak kachničku. Je jesné, že bez toho se studovat nedá, stejně jako bez šátku.
Také bych se chtěl přihlásit na soutěž: muž roku Roma. Neb jsem byl v Římě a moc se mi líbilo. Pak také uspořádám soutěž: muž roku, Čech běloch. Fuj, to ne, to jsem ale nácek.

Vážená paní Šabatová, žádám Vás tímto, aby jste této zjevné diskriminaci učinila přítrž, budu Vám nápomocen, mohu hrát figuranta jako tato paní a pak je všechny dám za diskriminaci k soudu.

Celý náš život je protkán samou diskriminací, předsudky. A víte co, je mi to jedno. Rád jako muž pomohu s kočárem, pustím sednout. I přes hrozbu žaloby, že jsem tím dal někomu najevo, že je stár, či nemocen. A byt pronajmu také komu budu chtít. Rasista nejsem, ale když se mi nebude dotyčný líbit, řeknu mu naprosto férově proč. Také mi je jedno, když ten obchoďák bude plný zboží jen pro ženské. Alespoň se nám mužům budou ženy o to více líbit. Ne jako paní Šabatová, ta nemá dle mého názoru ani sexy mozek.

Dodatek. Kdyby jste to náhodou četla paní Šabatová, berte prosím jako sarkastickou ukázku toho, jak nyní dle mého názoru pracujete. Psát to žena v opačném pořadí, Rom, či jakákoliv menšina, už by jste dle mého konala. A proto Vás prosím, nekontrolujte a nezavádějte nic, co zde bylo napsáno do jakékoliv Vaší antidiskriminační legislativy. Je to zbytečné a stejně trapné jako Vaše legislativa stávající, blbec blbcem zůstane, rasitista rasistou a my "normální" se vždy nějak lidsky dohodneme. Znáte to, ne?

S přáním pěkného dne

MZ

Autor: Michal Zákoucký | karma: 40.74 | přečteno: 2353 ×
Poslední články autora