Diskuse

Patrik Banga, vzor novinářské etiky a profesionality

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Banga je rasista. Jenomže z jeho strany se to tak nebere, že. Proč? Protože neobolševismus ze všech stran.

0 0
možnosti

Až do přečtení tohoto blogu jsem netušila, že profesní skupina novináři má vlastní pravidla společenského chování :-))).

Anebo je to tak, že si autor plete etiketu s etikou? Každopádně mu doporučuji přečíst si etický kodex, který Syndikát českých novinářů přijal v roce 1998.

Autor totiž nerozlišuje novinářské žánry; blog je vlastně komentář, v němž autor (tedy i novinář) vyjadřuje svoje osobní názory a i průměrně vzdělaný čtenář tento žánr také tak chápe. Jinými slovy: Patrik Banga má právo vyjádřit svůj osobní názor stejně, jako každý jiný občan; s jeho obsahem nemusíme souhlasit, ale to je asi tak všechno, co můžeme. Pan Banga se svým blogem proti novinářské etice prokazatelně nijak neprohřešil!

Měli bychom si vážit toho, že žijeme v zemi, kde každý může svobodně vyjádřit svůj názor, aniž by za to byl perzekvován. Vždycky tomu tak nebylo a rozhodně to není samozřejmost.

2 2
možnosti

Vážená paní Blahová,

já se v blogu ptám, zda jde o soukromou aktivitu a již jsem to zde v diskusi rozvinul, pokud se jedná o jeho soukromý blog. Nikomu neupírám nárok na názor, ale cituji z blogu: "A pokud to pan Banga prezentuje jako svůj soukromý blog, měl by být tento článek přesunut do soukromých (nikoliv veřejných), protože prezentuje něco, co nemá podložené. Podotýkám, někteří blogeři za to dostali ban. Vedoucí blogů a diskusí, který sám pravidla nedodržuje. Něco jak ožralý policista co bourá. Dělat z útočníka oběť."

A k tomu Vašemu, že můžeme svobodně vyjádřit názor. Tak zde na imanert pan Banga banuje za daleko menší prohřešky, i mě osobně byl blog stažen z důvodu neznámých (názor na politiky, nijak neporušující kodex), nehodil se do krámu. Samozřejmě etiku. Chyba se stává i lepším:-)

MZ

10 0
možnosti

J35i24t51k43a 86M77o14o74d36y

1. 11. 2016 14:39

Blog na iDnesu mam co sekci blog otevřeli v roce 2007. Pamatuju hodně adminu, někteří si možná vzpomenou, ze jsem léta byla VIP, to je ale jiný příběh. Nikdy admini takhle tvrdé neprosazovali jeden názor, nikdy nedocházelo tolik blogerů, nikdy nebyli blogeri tak moc v defenzive vůči adminum. Hodně to tu upadá, je to skoda. Bývala to bezva komunita. Blogy pana Bangy navíc umístěné na titulce jsou jen vrskem ledovce...

18 1
možnosti

Z97u22z39a93n91a 11V51a38s24s

1. 11. 2016 14:32

Sem to dohnala pošahaná politická korektnosť! Neriešime, že útočník útočil, bil sa a pľul okolo seba, že napadal ženy. Riešime, že či to bol alebo nebol rasizmus, lebo zfetovaný muž bol Cigán a hostia v pizzerii bieli. Už mám po krk všetkého toho opatrného našlapovanie okolo všemožných menšín! ;-O

31 0
možnosti

Vážená paní Vassová,

jestli mi kvůli Vašemu komentáři zruší diskusi nebo blog, rozšlapu Vám za to bábovičky:-)

Jinak samozřejmě souhlas.

Pěkný den

MZ

3 0
možnosti

1/ K zákroku policie

Pacifikace agresivního jedince pod vlivem drog je většinou nutná.

Je to ale náročný zákrok a nebezpečný. Mohu uvést smrt jednoho Poláka

na letišti v Kanadě po použití taseru.Po zhlédnutí prvního videa, mám pocit,

že to sevření policistů mělo povolit poněkud dříve. Vždyť ten člověk křičel a sténal,jakoby mu šlo o život.Ta rána do hlavy,uštědřená navíc hostem nikoli

policistou, je už postupem non lege artis.

Došlo k úmrtí, důkladné prošetření je nutné.

2/

Pán Banga chtěl zřejmě upozornit širší veřejnost na pochybení policie,ke kterému bohužel došlo/ už tou ránou/. Místo věcné diskuse, nadávky.

Rv

2 5
možnosti

Toxikologie nic neřekne.Zjistí se pouze,že dotyčný byl pod vlivem drog.

U alkoholu je nebezpečná hladina nad 3 promile, u někoho nastane porucha vědomí a útlum dýchání aspiruje a zemře....

známe však případ traktoristy , kterému za volantem naměřili nad 6 promile..

0 0
možnosti
Foto

Ach jo... svatosvatě jsem si přísahal, že už na nic nebudu reagovat. Ale ok, pokud jsem přinutil já Vás, budu reagovat i já.

Tak předně. Je to blog, můj soukromý blog. Žádné zpravodajství. A tady vyjadřuju svoje názory tak, jako každý jiný bloger. Poměrně jasně si vzpomínám, jak se tu spílalo "polovrahům" z Břeclavi a vzpomínám si na to, že naprosto "jasných" názorů tu bylo několik desítek. Za všechny například tento:

http://ziegler.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A120417_257579_blogidnes

Schválně se podívejte do diskusí pod články, co tu lidé psali. Trest smrti pro vrahy. Pochybností absolutní minimum. Moc tedy nechápu, proč bych nemohl napsat, co si skutečně myslím.

Pokud jde o první pomoc, konzultoval jsem postupy s dvěma lékaři, kdy jeden si o mě myslí, že jsem blázen, když jsem se vůbec zeptal na to, zda se poskytuje první pomoc nepřímou masáží srdce někomu, kdo sténá (tedy je prokazatelně žije). A abych ze sebe udělal úplného pitomce, pustil jsem video rovnou přednostovi Ústavu soudního lékařství a toxikologie panu docentu MUDR. Alexandru Pilinovi CSc. Co na to říkal jsem natočil a zveřejním to. Jsem celkem zvědav, co na to budete říkat Vy nebo pan Malý.

A asi poslední věc. Asi se budete divit, až se zveřejní, co k tomu řekl pan majitel pizzerie. Já už to vím. A potom bude prostor na to, abyste se omluvil. Pěkný den. PB

5 12
možnosti

Čistě akademicky, pane Bango - na koho se může protestant obrátit, že Váš blog chce smazat?

(pište klidně co a jak chcete, svoboda slova buď je, nebo není; každý má možnost to nečíst)

7 0
možnosti

V rámci objektivity byste se měl dostat od tří minut po uveřejnění do výběru, jako včerejší blog pana Bangy.;-D

18 1
možnosti
Foto

jeden takový blog už v soukromých skončil.

Prorokovali mu hodinu, či dvě a místo toho zmizel za 15 minut.

10 0
možnosti

Vážený pane Matuška,

Kodex jsem neporušil. Tak uvidíme.

S pozdravem MZ

0 0
možnosti