Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e27t83r 90N77e72t29o91l81i47c38k48ý 4768116304465

Pěkně jste to o soudruhu sjednotiteli napsal. On společnost jen spojuje, například označování oponentů za brepty a bolševiky.

0/−2
19.11.2016 12:21

M88i11c35h57a23l 55Z42á90k79o83u83c59k39ý 2684174201251

Pane Netolický,

Omlouvám se,ale trochu nerozumím,na koho konkrétně je mířeno.

S pozdravem

MZ

+2/0
19.11.2016 12:45

P86e16t24r 73N15e66t68o14l58i60c83k69ý 4618486244945

Na Ábelovského

+1/0
19.11.2016 13:07
Foto

K77a64r35e33l 60Á85b90e84l92o21v92s87k68ý 7629230403272

... víte, když už někoho citujete, měl byste být přesný - případně byste měl dát odkaz, zkopírovat celou citaci, nevytrhávat řečené z kontextu - jinak jsou to jen polopravdy; a na těch si pak můžete samozřejmě vystavět cokoliv se vám hodí - ale neměl byste do toho zatahovat jiné, protože i když se pouze odpíchnete od čehosi, zanechává to jistou pachuť - v tomto případě hned několik. Samozřejmě, že to je všem naprosto jedno, ne tak mně. Rv:-/Rv

+1/−4
18.11.2016 21:34

M33i88c93h16a71l 82Z43á65k53o64u94c57k31ý 2274454681631

Vážený pane Ábelovský,

Odkaz je hned v perexu článku, nedovolil bych si bez odkazu. Tedy popíráte, že společnost rozděluje dle Vašeho blogu Zeman a jeho kampaň? Tak to se omlouvám, že čtu jinak než je psáno. Po pravdě, chtěl jsem Vám napsat, tedy Vás kontaktovat, že píši blog, ve kterém se odkazuji na Váš, leč facebook ani žádné další soc. medium nemám a nikde jiný kontakt nevidím, takže pokud se Vás dotklo, omlouvám se.

S pozdravem

MZ

+9/0
18.11.2016 21:45
Foto

K61a13r80e86l 63Á10b25e38l80o93v73s80k44ý 7959460523512

... ale vy mi přeci nemusíte psát, naprosto postačí, když budete citovat přesně - případně dáte aktivní odkaz - tím já rozumím odkaz, jak se to tu běžně dělá - to aby si čtenář, má-li takový zájem mohl ověřit řečené, není-li to například celé vytrženo z nějakého konceptu - což se vám povedlo hnedle dvakrát - ale nemusíte se omlouvat :-) většina je zde stejně o svých pravdách přesvědčena, takže je nic z toho nezajímá Rv - váš dotaz mi přijde trochu podivný, četl jste článek? přímá volba, kampaň Zemana, zcela jednoznačně - včetně dalšího - lze z článku pochopit, rozdělila společnost na dva nesmiřitelné tábory, nemluvím zde o přirozeném dělení, pluralitě názorů - kdo chce, ten pochopí, kdo né - dělá to, co dělají diskutéři u mne běžně - pak ještě kňourají, že jim není řádně odpovězeno - asi tradice;-) mějte se, o nic nejde - snad jen o to, kdy zas budeme ruskou či čínskou gubernií;-D

+1/0
19.11.2016 0:21

M38i59c30h88a15l 81Z90á67k17o31u94c36k71ý 2924574291141

Odkaz je aktivní u Vašeho jména v perexu. Akorát teď koukam přes tel.,že se nezobrazuje, přes PC ano. Takže některé prohlížeče mají problem, ale to bude problém nastavení blogu,tedy idnes. Zkusim jim napsat. Nevytrhl, Vy přece píšete jasné, ze Zeman, kampaň a volby rozdělily společnost. A já oponují,ze společnost dělíme my. Kdo je o cem přesvědčen nevím, od toho je blog a diskuse přesvědčit je slušně o své pravdě. A z Vaší premisy, když vlastně nebudou volby, nebude slocnost rozdělena? Tradice? Proč předsudky,proc paušál? Zkusil jste jim někdy rozumně vysvětlit? Ruskou nebudeme nikdy, Čínskou. No je to problém a na jinou debatu. Teď jsme kolonií Německa, také mi nevyhovuje. Ale to nemění nic na tom,te s Německem,Ruskem i Cinou bychom měli normálně obchodovat. A oddělit politiku,i když je jasné,ze ne vždy lze. Píši z tel., Omluvte prosím chyby a diakritiku.

S pozdravem

MZ

+2/0
19.11.2016 10:37
Foto

K10a20r59e40l 68Á87b77e76l90o88v69s84k19ý 7679580153782

Německou kolonií?;-D aha, tak už je mi to jasný - vím nyní odkud čerpáte své informace - tak to pardon, tady je myslím vše naprosto zbytečné - bravoR^ Sbohem a šáteček ;-DRv

+1/−1
19.11.2016 11:00

M87i84c47h74a55l 31Z89á29k56o78u29c12k19ý 2104264601391

A divíte se,ze s Vámi nikdo nediskutuje?

+2/−1
19.11.2016 11:25

P94e36t92r 21N68e70t51o21l24i91c31k82ý 4978626464315

Tak hlavně, že ani netušíte, v čem konkrétně byl nepřesný

+1/0
19.11.2016 12:22

P91a15v71l80a 39P53o87k68o20r22n19á 2581744801889

Pane Bože! Já snad sním! :-) Ani nevíte, jakou mi udělalo radost, že někdo taky přemýšlí! R^ Děkuji.

Já jsem o něčem podobném psala včera http://pavlapokorna.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=567775

+12/−1
18.11.2016 20:49

Z53d33e78n71e31k 21H67o28r24n94e63r 4414381682463

Já zase nechci číst bláboly někoho s motýlkem, který neumí ani shodu podmětu s přísudkem. Ale je možné, že tu taky nechcete. :-/

+2/−8
18.11.2016 18:45

M58i25c81h80a26l 94Z53á79k10o51u47c33k10ý 2564614921461

Tady bych měl jen jedno doporučení, nečist ty bláboly. Však na shodě podmětu s přísudkem stojí celé Rakousko-Uhersko a já ho tím rozbíjím.

Se srdečným pozdravem

MZ

+6/0
18.11.2016 19:48

P42a13v76l58a 28P89o25k19o34r85n57á 2841744221599

Typický příspěvek člověka, který nemá argumenty. Vytáhne motýlka (nevím proč, asi má raději kravaty ;-)) a píchne do hnidy chyby v textu. A pak ho zalije hřejivý pocit, jak to autorovi nandal.

+9/−2
18.11.2016 20:56
Foto

K10a73r63e92l 76C93a63c93h 8989534785304

Pane Hornere, kdybyste nechtěl číst bláboly někoho, kdo neumí ani shodu podmětu s přísudkem, musel byste vyřadit daleko více autorů. Pan Zákoucký vyjádřil svůj názor, na který má nárok a ten může vyjádřit tak, jak umí, tedy i s nějakou tou gramatickou chybou. Jiná by však byla situace, kdyby se pouštěl do osobní kritiky, která by kritizovaného vykreslovala jako člověka úrovně, kterou zjevně pohrdá. Někteří autoři blogů to rádi dělají. Pak by bylo vhodné na jeho nedostatky v psaném projevu okamžitě poukázat. Už jen proto, aby se chytil za nos a nedělal ze sebe něco, čím zjevně není. To však není tento případ. Já autorův názor za blábol nepokládám.

+5/−1
19.11.2016 1:23

M82i86c66h71a61l 12Z27á97k35o90u86c39k35ý 2664704911181

Pane Cache,

Neomlouvaji mě pravopisné chyby, je to nešvar. Bohužel ve svém věku s tím už moc neudělam, přece jen jsem technického zaměření. Problém není, že bych neznal shodu psp, ale spíš to, že s větami hodně pracují, mazu a poté holt někde zapomenu původní slovo či písmeno. Ale jak píšete, já nejsem profi novinář (který si kritiku na pravopis zaslouží vždy), ani já za chyby nikoho nekaram, je to jen blog. Až udělám jve své profesi chybu, bude jiná. Takze příště dám varování, ať raději čtenáři hledí na obsah,nikoliv na formu.

S pozdravem

MZ

+2/0
19.11.2016 10:07

P95e93t34r 38N87e33t36o92l68i26c52k77ý 4198766154485

Zato vlastníky takzvaného mozku zajímá více obsah

+1/0
19.11.2016 12:23
Foto

O68t41t32o 66Č24e94r82n57ý 3235345197852

Vám karma. Jinak to za mne řekli jiní, jako např. Jan Ráž a Karel Mádle.

+10/−1
18.11.2016 18:27
Foto

L33u66d20ě32k 71M84a13z59u54r91e94k 7630396781929

Souhlasím a karma! R^

+7/−1
18.11.2016 18:25
Foto

K85a73r29e25l 23Á81b90e65l34o48v34s93k10ý 7209750243632

;-DR^

+2/−3
18.11.2016 21:35

K24a50r68e11l 15P29ě16n34k72a55v92a 7764469679379

R^

+4/−1
18.11.2016 18:07

T44o11m95á82š 93G18a94y14e42r 4112849835464

R^

+7/−1
18.11.2016 16:39

S89t13a48n78d76a 40N49o88v19á91k 8799543226904

:-)..............Napsal jste to výborně, vidím to stejně! R^R^R^

+7/−2
18.11.2016 16:18

M49i35l96a87n 86S79t96e58h97l23í91k 7300549293451

S většinou textu souhlasím, výhrady mám jen k tomu, že Zemana považujete za nějakou záruku toho, jak si představujete náš další vývoj. On totiž kromě líbivých řečí, které mu nahánějí politické body, nemá na spoustu záležitostí téměř žádný vliv. Jestli ČR přijme, nebo nepřijme hromadu uprchlíků je záležitostí vlády a Parlamentu ČR. Prezidentovo případné veto průběh události jen trochu oddálí, ale nic víc se nestane. Z tohoto pohledu je úplně jedno, jestli na Hradě bude Horáček, nebo Zeman.

+3/−3
18.11.2016 16:03

M36i98c30h45a69l 43Z69á16k24o10u15c28k47ý 2354194261381

Vážený pane Stehlíku,

souhlasím s Vámi, snažil jsem se toto do věty do jedné věty v blogu, že i nepřímá podpora, tedy ignorování problému mi vadí. Pokud tam bude sedět někdo, kdo se proti tomu postaví, má poměrně hodně pravomocí, co dělat. Jak píšete dále, ať už nepodepsáním zákonu, ať už dalším házením klacků pod nohy vládě (jmenování tohoto a tohoto), dalšími nepodpisy a zdržováním. Má tedy určitou moc a může ji použít. A třeba to oddálení bude trvat tak dlouho, než se změní obsazení PS. To klidně může. S tím, že dotyčné schvalovače v mediích vyjmenuje. Nepíši, že vše udělá, ale možnosti má. Když tam bude sedět někdo, kdo to schválí hned a ještě si nad tím bude mnout ruce, bude více zle dle mého.

S pozdravem

MZ

+7/0
18.11.2016 16:12

R80o27b54e77r44t 22H96o13r48á40č14e34k 5852556856305

Zeman vymyslel perfektní krmení pro stádečko. Neexistuje žádný váš nešvar, který by Zeman nepomáhal v ČR závádět. Včetně přijímání muslimů a prohlubování integrace.

+2/−18
18.11.2016 15:42

M52i82c91h59a19l 52Z56á79k28o82u87c81k61ý 2584334881961

Stádečko, krmení. Jo to je respekt k jiným názorům. Škoda, absolutně nepochopeno poslání blogu, pak chcete mít na hradě někoho lepšího, když sám se chováte stejně.

S pozdravem

MZ

+16/−2
18.11.2016 15:47

V63i48l37é73m 66P91a86t32l41o30k12a 2659810376539

Přemýšlím co Vás vede k tomu, že nazýváte své spoluobčany stádečkem, ergo jak se v tomto duchu lišíte toho co nebo kterého kritizujete?

Máte pro to nějaké vysvětlení?

+14/−1
18.11.2016 15:57

J29a97n 93R51á26ž 1669293384690

Stalo se i v těchto diskuzích zvykem, že rodilý Čech nazývá své soukmenovce (závistivými, zaprděnými, nekulturnimi,ustrašenými) Čecháčky, čímž chce všem zcela nenápadně sdělit, že on je velkým nezaprděným, hrdým a kulturním Čechem, na rozdíl od těch malicherných a zbabělých"Čecháčků."

Takže když někdo mluví o něčích stádu, tak jemně naznačuje, že kdo má "nesprávné" názory musí být členem stáda, neb jen ti, se "správnými" názory mohou být svobodnými jedinci.

+14/−1
18.11.2016 16:42

K74a59r60e33l 25B51o89č17e24k 9370323174579

Možná to měl napsat jako frustrovaný Čecháček, to by na vás a vaše plusanty sedělo nejvíc.

+1/−5
18.11.2016 18:37

M55i85c89h15a37l 76Z31á54k23o46u54c44k61ý 2634634801711

No jo milý pane Boček,

ale to bych tím frustrovaným zaprděným Čecháčkem musel být. Nebo snad jsem? Víte, je to jen blog, nejde o život a stejně se tu k sobě musíme chovat takhle? Urážet? Opět krásná ukázka respektu k názoru druhého. Takže, dejte si své mínusy, osočte tu všechny, je to Vaše právo a mazat Vás nehodlám. Jen to o něčem vypovídá a přál jsem si, aby alespoň pod blogem, kde vyzývám k respektu názoru druhého a k tomu, abychom nepaušalizovali, nenadávali se takové jednání nedělo.

Na jednom blogu jsem vedl hodně dlouhou diskusi s oponentem a musím napsat, že byla pro mě velkým obohacením, vše korektně, neuráželi jsme se, názory vyjasnili a každý si vzal trochu z názoru z toho druhého. Co myslíte, jak jste nás obohatil Vy?

S pozdravem

MZ

+9/0
18.11.2016 21:16

P40e43t20r 66N98e17t40o62l16i89c40k94ý 4508536154465

Možná byste si měl nastudovat význam slova "argumentace"

0/0
19.11.2016 12:36

O70n51d18ř61e21j 38K52o16l25á60ř 1223165873621

Vaše dělení je umělé. Je to zrůdnost, kterou si uvědomíte, když zásadně vyjádříte odpor vůči současnému prezidentovi a lidé z jeho podporovatelů vám začnou přisuzovat vlastnosti a názory, které k vám nepatří. Nepochybně to funguje i obráceně. Vždy na dělicí rovině Zeman.

+2/−11
18.11.2016 15:31

M86i35c35h51a96l 87Z95á89k55o77u59c51k30ý 2854904591711

Vážený pane Kolář,

já někoho dělím? Myslíte tím, že každý máme na různé věci různé názory? To je dělení, to je špatně? Vždy na dělící rovině Zeman? Aha, takže za všechny názory a protinázory může Zeman, on je jedinou dělící rovinou? Já narážím v blogu na to, nechť se i my voliči k sobě chováme "normálně", respektujme jeden druhé, neškatulkujme, nepaušalizujme. A také k tomu, že společnost je dělená, dělaná názory a Zeman je pouze obrazem toho dělení a že je obrazem toho, jak se mi chováme k sobě. A poslání je, že každý by měl začít u sebe.

S pozdravem

MZ

+7/−2
18.11.2016 15:40

O92n48d97ř89e21j 54K29o60l11á90ř 1133515473931

Vy máte nějaké názory na různé věci a já také. Nepochybně se v něčem shodneme, v něčem ne. Proč bych já nebo někdo jiný měl stát na druhé straně jakési barikády, jak píšete? To je přece špatně!

Chápu, že v naší zemi potřeba dělit společnost je součástí "historické tradice", ať již v rámci poválečného dělení slušný člověk - kolaborant, nebo pozdějšího s námi - proti nám.

+1/−2
18.11.2016 15:51

M33i73c52h12a14l 68Z98á56k26o49u80c94k40ý 2114684171651

Názorově stojíte na jiné straně barikády. Když já chci černou a Vy bílou, stojíme oba jinde, nebo ne? A to je špatně? A já kladu důraz, abychom se k sobě chovali s respektem, aby Vy jste toleroval, že pro mě je černá lepší, stejně jako já budu respektovat, že pro Vás je bílá lepší. A že k rozdělení stejně došlo, jen je zásadní otázka, jak se s tím vypořádáme.

+2/−1
18.11.2016 15:57

O25n65d88ř29e66j 89K72o75l79á16ř 1903945963921

Jestliže už v jednom z tisíců témat zrovna vy uznáváte extrém bílé a já extrém černé, pak ještě na opačné straně barikády stát nemusíme. A proč by tam vlastně měla ta barikáda být?

Ono je pak těžké říkat "jsme sice na opačné straně barikády, ale tolerujme se". To je tak trochu protimluv.

Faktem je, že lidé mají různé názory, obvykle to nejsou ani černé a bílé, a vždy existuje nějaký společný jmenovatel, na kterém se shodnou. Bolestné však je, že inklinujeme k ignorování tohoto společného jmenovatele a hledáme jen rozdíly, přičemž si silně vypomáháme paušalizací.

+2/0
18.11.2016 16:05

M48i18c82h36a76l 77Z83á85k90o72u46c32k58ý 2194254241281

Tak zrovna v tom jednom z tisíců stojíme na druhé straně barikády. Takhle bylo myšleno i v blogu. Je tam názorová barikáda. Nevidím co je na tom za protimluv, v 999 případů jsme na stejné straně a k ostatním na druhé straně chováme respekt, v tom jednom kdy jsme každý na jiné názorové straně, tak ho chovám také. Nehledám rozdíly, pokud tam rozdíly jsou, je dobré o nich vědět, co je na tom špatného? Jistě, pomáháme a můj článek je právě o tom, aby paušálu, nerespektu a osočování za jiný názor bylo co nejméně.

+5/−1
18.11.2016 21:10

P90e92t35r 86N85e58t74o65l83i79c36k34ý 4618176604285

No a co? Vy jste zas dělící rovina už jen počtem minusů

0/0
19.11.2016 12:38
Foto

K56a42r86e56l 74M90á39d81l39e 6734261824443

Velice dobře, jen se obávám, že pokud se sluníčkáři shodnou na jednom kandidátovi, kterého budou všichni podporovat, bude nutné reagovat podobně, netříštit síly a volit Zemana už v prvním kole. Uvědomil jsem si to teprve nedávno - také jsem dlouho doufal, že v prvním kole bude možnost dát hlas někomu, kdo má názory velice podobné těm Zemanovým, jen se bude projevovat víc kultivovaně.

+12/−2
18.11.2016 15:25

O40n62d59ř65e87j 98K12o71l15á61ř 1593185693911

Proč by se sluníčkáři měli shodovat? žádní sluníčkáři totiž nejsou, tady představujete zrůdnost dělení společnosti na my a oni, kde dělicí rovinou je Zeman.

+4/−5
18.11.2016 15:29
Foto

K96a56r61e38l 64M85á13d12l76e 6384671534983

Dělící rovinou je v první řadě názor na migranty, v druhé řadě na další neomarxistické výmysly (protěžování LGBT komunity, pozitivní diskriminace Cikánů...). Spousta lidí s "nesluníčkovým" názorem na tyto problémy volila Zemana až v druhém kole jako menší zlo a dokáže k němu být i kritická (samozřejmostí je i pokus o objektivní posouzení - např. podle mne si Zeman nezaslouží žádné zastání v kauze Peroutka, kauza Brady je spornější, tam asi úplnou pravdu neříkal nikdo, větší díl másla na hlavě bych viděl u Hermana, v kauze Pussy měl Zeman jednoznačnou pravdu atd...).

+8/−2
18.11.2016 16:55

J62a52n 57R21á41ž 1919313534270

Nesouhlasím, že dělící rovinou společnosti je Zeman. Já Zemana rád vůbec nemám a jeho některé výroky se mi přímo hnusí. Ovšem to neznamená, že s mnohými jeho tvrzeními nebo činy nebudu souhlasit. A na druhé straně zjišťuji, že s většinou toho, co plodí skuoina lidí, pro které už se vžilo označení "pražská kavárna" , nesouhlasím taky. A v poslední době roste počet těch skutků i slov, které považuji za stejně, ne-li více nebezpečné pro naše národní zájmy, než jsou slova a činy Zemana.

Když se ukáže jiný přijatelný kandidát, tak budu volit jeho a ne Zemana. Ale s "pražskou kavárnou" je to složité, neb zatím nenavrhla ani v minulosti, ani v současnosti kandidáta, který by byl reálně volitelným většinou nepražských voličů, včetně mne.

+8/−2
18.11.2016 16:58

M75i67l73o18š 57D56v50o79ř37á48č14e97k 2415348770454

Dobry clanek.

+10/−1
18.11.2016 15:22
Foto

L60u96b40o38m84í31r 96K44v98a48p28i57l 9496279265489

Na paba Ábelovského je nejlepší reagovat hadím zasyčením;-)

+5/−6
18.11.2016 15:10

M48i79c80h92a64l 56Z37á56k60o96u10c29k48ý 2104304281781

Vážený pane Kvapile,

neznám ho, já mu raději budu oponovat.

S pozdravem

MZ

+4/0
18.11.2016 15:13
Foto

K75a80r93e89l 24Á41b53e70l38o18v18s37k92ý 7399200313652

... ale je potřeba si přitom dávat majzla, aby syčící neskončil v plátěném pytlíku;-DRv Kvapile, Kvapile - já tady snad raději nebudu dál ani reagovat, smysl takového počínání je v této společnosti jednoznačně naprosto zbytečný, stačí se podívat, čemu lidé fandí a čemu dávají přednost - vy jste toho pouhým dokladem, tušímRv

+3/−1
18.11.2016 17:53

M59i61c53h83a79l 14Z68á83k76o87u30c77k95ý 2974284101771

A čemu že zde lidé fandí pane Ábelovský?

+3/−1
18.11.2016 22:48
Foto

K73a45r31e57l 34Á48b36e32l35o48v28s28k67ý 7669890963812

.. tak si najděte tuším poslední článek blogera Kvapila, tam je to zcela evidentní - konec konců i zde u vás, ale tady to není zjevné úplně na první pohled;-D

0/0
19.11.2016 8:09

M50i68c74h94a94l 76Z34á15k46o53u33c91k42ý 2194894371241

Vážený pane Ábelovský,

nechci si hledat něčí článek, je mi i jedno komu někde někdo fandí, nehodlám pausalizovat. Já píši za sebe jako reakci na Váš blog. Co je zjevné či není nevím, ani na první či druhý pohled.

S pozdravem

MZ

0/0
19.11.2016 9:59



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.