Diskuse

Poslušně hlásím, že společnost rozděluji já, nikoliv Zeman.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkně jste to o soudruhu sjednotiteli napsal. On společnost jen spojuje, například označování oponentů za brepty a bolševiky.

0 2
možnosti

Pane Netolický,

Omlouvám se,ale trochu nerozumím,na koho konkrétně je mířeno.

S pozdravem

MZ

2 0
možnosti
Foto

... víte, když už někoho citujete, měl byste být přesný - případně byste měl dát odkaz, zkopírovat celou citaci, nevytrhávat řečené z kontextu - jinak jsou to jen polopravdy; a na těch si pak můžete samozřejmě vystavět cokoliv se vám hodí - ale neměl byste do toho zatahovat jiné, protože i když se pouze odpíchnete od čehosi, zanechává to jistou pachuť - v tomto případě hned několik. Samozřejmě, že to je všem naprosto jedno, ne tak mně. Rv:-/Rv

1 4
možnosti

Vážený pane Ábelovský,

Odkaz je hned v perexu článku, nedovolil bych si bez odkazu. Tedy popíráte, že společnost rozděluje dle Vašeho blogu Zeman a jeho kampaň? Tak to se omlouvám, že čtu jinak než je psáno. Po pravdě, chtěl jsem Vám napsat, tedy Vás kontaktovat, že píši blog, ve kterém se odkazuji na Váš, leč facebook ani žádné další soc. medium nemám a nikde jiný kontakt nevidím, takže pokud se Vás dotklo, omlouvám se.

S pozdravem

MZ

9 0
možnosti

Pane Bože! Já snad sním! :-) Ani nevíte, jakou mi udělalo radost, že někdo taky přemýšlí! R^ Děkuji.

Já jsem o něčem podobném psala včera http://pavlapokorna.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=567775

12 1
možnosti

Já zase nechci číst bláboly někoho s motýlkem, který neumí ani shodu podmětu s přísudkem. Ale je možné, že tu taky nechcete. :-/

2 8
možnosti

Tady bych měl jen jedno doporučení, nečist ty bláboly. Však na shodě podmětu s přísudkem stojí celé Rakousko-Uhersko a já ho tím rozbíjím.

Se srdečným pozdravem

MZ

6 0
možnosti
Foto

O59t46t58o 61Č24e68r50n15ý

18. 11. 2016 18:27

Vám karma. Jinak to za mne řekli jiní, jako např. Jan Ráž a Karel Mádle.

10 1
možnosti
Foto

Souhlasím a karma! R^

7 1
možnosti

:-)..............Napsal jste to výborně, vidím to stejně! R^R^R^

7 2
možnosti

S většinou textu souhlasím, výhrady mám jen k tomu, že Zemana považujete za nějakou záruku toho, jak si představujete náš další vývoj. On totiž kromě líbivých řečí, které mu nahánějí politické body, nemá na spoustu záležitostí téměř žádný vliv. Jestli ČR přijme, nebo nepřijme hromadu uprchlíků je záležitostí vlády a Parlamentu ČR. Prezidentovo případné veto průběh události jen trochu oddálí, ale nic víc se nestane. Z tohoto pohledu je úplně jedno, jestli na Hradě bude Horáček, nebo Zeman.

3 3
možnosti

Vážený pane Stehlíku,

souhlasím s Vámi, snažil jsem se toto do věty do jedné věty v blogu, že i nepřímá podpora, tedy ignorování problému mi vadí. Pokud tam bude sedět někdo, kdo se proti tomu postaví, má poměrně hodně pravomocí, co dělat. Jak píšete dále, ať už nepodepsáním zákonu, ať už dalším házením klacků pod nohy vládě (jmenování tohoto a tohoto), dalšími nepodpisy a zdržováním. Má tedy určitou moc a může ji použít. A třeba to oddálení bude trvat tak dlouho, než se změní obsazení PS. To klidně může. S tím, že dotyčné schvalovače v mediích vyjmenuje. Nepíši, že vše udělá, ale možnosti má. Když tam bude sedět někdo, kdo to schválí hned a ještě si nad tím bude mnout ruce, bude více zle dle mého.

S pozdravem

MZ

7 0
možnosti