Diskuse

Zelení, konečně první volitelná strana

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den ,zvyšte prosím počet příspěvků ...... léčíte duši . Ale je tady kniha Klášterní madrigal od pana Vlastimila Vondrušky , která jde velmi do hloubky a ve vašem duchu . Ještě jednou dík

1 0
možnosti

Dobrý den pane Vaňku,

tož snažím se zde v diskusi přispívat jak to jen jde:-) Tak pokud léčím alespoň jednu, jsem rád. Na knihu se podívám, stojí za to?

Já děkuji za přečtení

S pozdravem

MZ

0 0
možnosti

.... bych to tak nedramatizoval;-D,- vona stačí jedna rana mezi světla a vidění světa nabývá nových kontur !,- pravda, u někerejch zelenejch je jedna rana málo, proto sem si vsadil ve Fortuně na dutky aj ten karabáč,- ...... a to je jistota, vážení V !!!

2 0
možnosti

No já bych se moc nesmála. Ten dekadentní potenciál Zelených je velký, jsou schopni hlásat zcela absurdní anarchii.

8 0
možnosti

To ano paní Nečasová,

ale na druhou stranu, tohle snad není možné volit, tedy ten, kdo není anarchista.

MZ

2 0
možnosti
Foto

Na začátku jsem se lekl, že to myslíte vážně. :-/ Potom jsem si to přečetl a ulevilo se mi.R^

9 0
možnosti

Ale já to myslím Vážně pane Pálfi:-)

MZ

1 0
možnosti