Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Pěkně humorně napsáno. R^R^

0 0
možnosti
JAN

Zase mi někdo dostal, možná že jste to byl pět vy, schválně se podívám, díky;-D,

0 0
možnosti
RT

Zase velmi pěkně s humorem napsáno. R^

1 0
možnosti
ZH

Nenávist zdarma - nedávno se mi kdosi pokusil vysvětlit, že v angličtině by se to neřeklo hate free. Jenže já anglicky moc neumím, tak jsem si při překladu musel pomoct tím, že jsem si přečetl obsah jejich webu, abych pochopil správný význam slov hate free. :-)

0 0
možnosti
MZ

Vážený pane Hlinko,

ano, není tomu tak, je to takový velmi "volný" překlad.

S pozdravem

MZ

0 0
možnosti
MN

Karma. Zrajete jako víno, pane autore, blížíte se povídkám Šimka a Grossmanna.

Už se těším, až nám přiblížíte vítězství dalších stran, zejména TOP09.

1 1
možnosti
MZ

Vážená paní Nečasová,

skoro bych napsal, že píšete ironicky, porovnávat mě se Šimkem a Grossmanem opravdu nelze, oni jsou jiná liga. Už asi před rokem jsem si řekl, že třicátý pátý článek bude poslední, je třeba se posunout dál a tak teď doháním "resty". Navíc jsem si ho vynahradil již dávno pro něco jiného. Tak snad ani ten nezklame.

S přáním pěkné neděle

MZ

1 0
možnosti
MN

Neblbněte, s tímhle

"Takové štěstí ovšem nemá Dienstbier, Šabatová, OSA, spousta úřadů a neziskovek v čele s nenávístí zdarma. Všem je zakázan pobyt na území ČR....."

jsou ti komunisti pomalu volitelní! ;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS